Szukaj

Lista ocen Saab 9-5 II (26) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Haka
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Automat japońskiej firmy Aisin-Warner. 5 przełożeń. Niby stary automat jeszcze z hydrokinetycznym konwerterem, ale tak: Płynna praca. Tryb manual + guziki na kierownicy - prawie non stop korzystam do hamowania silnikiem, oraz do jazdy na autostradach, gdy nie chce przy przyspieszaniu by schodził kick-down'em z 5-ki), tryb sport - na moje nazbyt wysoko wkręcający i zbyt długo trzymający na wysokich obrotach przed przełączeniem. Automat...
4,0
~esse
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Automat. Mój pierwszy, ale pewnie nie ostatni. Raczej starszej generacji - nie jest to jakaś ultranowoczesna dwusprzęgłówka. Biegi zmienia płynnie i niezauważalnie. Nie jest jednak mistrzem szybkości, przy mocnym depnięciu ma pół sekundy zawiechy, zrzuca dwa biegi i wyrywa jak szalony. Jedynka wydaje mi się źle skomponowana - przy małym gazie rozpędza się jak żółw, przy dużym mocniejszym naciśnięciu przesadnie wgniata w fotel. Tryb Sport...
4,0
~mozart1@op.pl
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Przesiadłem się do SAABa z AUDI, tam skrzynia była zestopniowana zupełnie inaczej niż w SAABie co nie znaczy gorzej. Auto chętniej przyśpiesza od niższych obrotów. Jedyne moje zastrzeżenie dotyczy samego drążka skrzyni biegów. Inaczej niż to miało miejsce w Niemieckim aucie, tu ruch drążkiem sprawia "gumowy" opór, który do najprzyjemniejszych odczuć nie należy.
4,0
~sabolot:))))))))
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
a wiec tak ..mam automata ale z funkcja sentronic cokolwiek to znaczy sa lopatki,przyciski na kierownicy do zmiany biegow i to zdaje egzamin na 100% (dopoki sie nie zepsuje:)ten automat przezuca bieg bardzo plynnie i o dziwo wie jak ci dopasowac bieg do jazdy w mgnieniu oka ..mi to pasuje .a jak sie chce pobawic autkiem ...zostaje sentronic
4,0
~sabolot:))))))))
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
a wiec tak ..mam automata ale z funkcja sentronic cokolwiek to znaczy sa lopatki,przyciski na kierownicy do zmiany biegow i to zdaje egzamin na 100% (dopoki sie nie zepsuje:)ten automat przezuca bieg bardzo plynnie i o dziwo wie jak ci dopasowac bieg do jazdy w mgnieniu oka ..mi to pasuje .a jak sie chce pobawic autkiem ...zostaje sentronic
4,0
~piotrek
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 TS 260KM 191kW
automat z możliwością ręcznęj (przy kierownicy) zmiany biegów, chodzi płynnie, bez szarpnięć, przy wciśniętym guziku sport zmienia biegi na wyższych obrotach, lepsze przyspieszenie. Brak przycisku hamulca jak VW, przy dłuższym postoju na światłach, trzeba zmienić położenie na P. Zmiana biegów wymaga trochę większego wysiłku niż w passacie.
5,0
~Hindenburger
Saab 9-5 II
Kombi 2.0t BioPower (180KM) Sentronic 175KM 129kW
Gładko zmienia biegi, w trybie sport fajnie się wkręca. Miękkie turbo działa dużo lepiej niż to agresywne, kopiące w plecy badziewie w TDI, np. w Passacie. Sentronic to zabawka - nawet jeśli mam skrzynie w trybie M, jeśli nie podobają jej się zbyt niskie obroty, sama i tak zmieni bieg. Fajnie mieć ale pożytku z tego niewiele.
3,0
~kowi
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
szybko się wyrabia, u mnie był wymieniany wybierak. Biegi wchodzą prcyzyjniej niż np. w primerze, ale do standardów volvo daleko. Za to leciutko. Zdarzyło się że ze skrzyni wyleciał jakaś zaślepka i trzeba było wymienić olej i wsadzić korek za 20 zł:) w tej klasie nie przystoi.
4,0
~Hubert Gotycki
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
No cóż, 5-cio biegowy automat sentronic, przy czym ta pseudosekwencja użyta dosłownie kilka razy, pozwala jedynie na hamowanie silnikiem, ale zarówno w trybie auto jak i manual zbyt wolna, jednak to zawsze automat i dla tak dużego i wygodnego auta to opcja obowiązkowa.
3,0
~wroobel
Saab 9-5 II
Sedan 2.0 t 150KM 110kW
Bardzo mi brakuje 6 biegu. Na trasę auto się nadaje, ale do 120km/h. Długa jazda po autostradzie to męczarnia. Ciągłe problemy z wybierakiem skrzyni. Poza tym nie mam problemów.
Saab 9-5 II