Szukaj

Lista ocen Saab 9-5 II (25) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Haka
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Daje przeciętnie bo żeby nie LPG które ratuje tu sytuacje, to nie byłoby tak kolorowo w kwestii wydatków na paliwo. Ze względu na chip mam wbite zalecane >98oktan, ale że lpg ma ponad 100... Miasto 12,5-15 LPG i to bez szaleństw. Autostrada grzeczna 120kmh - 11,5. Przepisowa - 13 LPG. Jakieś przyspieszanie ostrzejsze, pośpiech to i 18 litrów LPG... Natomiast z moich ostatnich 4000km to 11,7 l LPG. Naprawy. To już wiecie. Raczej nie auto...
4,0
~esse
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Spalanie dość wysokie jak na diesla. Ale nie ma się co dziwić. 1,5 tony, 150 koni, automat, prawie ciągle klima - przy ciągłej jeździe miejskiej dochodzi do 10 litrów. W trasie schodzi do 7. Średnio 8-9 l. Podejrzewam, że manual będzie palił przynajmniej litr mniej. Ceny części i napraw w autoryzowanym serwisie zupełnie z kosmosu. (np. wkład lusterka, samo szkło - 550 zł/szt). Ten akurat silnik jest bardzo popularny (Fiat, alfa, opel, lancia)...
4,0
~Hindenburger
Saab 9-5 II
Kombi 2.0t BioPower (180KM) Sentronic 175KM 129kW
To jest motor 2.0T BioPower więc swoje musi wypić. Mieszkam na wyspach więc mam czasem okazję nalać E85 - wyższe zużycie ale też więcej mocy. Na E95 przy 120km/h spalanie jest na poziomie 6,8 - 7,5 litra, co chyba jest niezłym osiągnięciem. W mieście poniżej 10 nie da rady. Jednak jestem pewien, że każdy kto planuje zakup dużego auta benzynowego, będzie się z tym liczył.
4,0
~Hubert Gotycki
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Potrafi wypic, ale cos za cos, frajda z jazdy kosztuje, auto az sie prosi zeby przycisnac, w miescie ok 17l za to po trasie (ok 2000km) 9-10l w zaleznosci od tego czy przed czy po chipie, po -mniej!!! Ale \" Turbo zyje - turbo pije\" Serwis nieautoryzowany - olej M1,filtry (olej, air,kabinowy)dobicie i odgrzybianie klimatyzacji 600pln, wymiana oleju w skrzyni aut. 500pln
5,0
~mozart1@op.pl
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Doskonale. Tzn. ceny zbliżone do cen konkurencji ale i tak w wielu przypadkach niższe. Pozytywnym szokiem jest zużycie ropy- JEST ŚMIESZNE!!! 3800 km ze średnią prędkością 86 na godzinę daję wynik średniego zużycia paliwa na poziomie 6,6 litra, przy 5 osobach i załadowanym na full bagażnikiem. Jeżdżenie tym autem nie kosztuje. Doskonała ekonomiczność.
3,0
~J.
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 t 220KM 162kW
Niestety jak ktoś chce mieć Saaba to musi sporo zapłacić za jego utrzymanie. Każda, nawet najdrobniejsza część jest droższa niż w innych markach. Dla przykładu, wymiana spryskiwacza przedniego to kwota rzędu kilkuset złotych. Spalanie też nie zachwyca - 11 litrów w mieście, 8-9 litrów na trasie.
5,0
~kowi
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Tutaj duży plus dla fiata. W trasie nie wiem jak bym nie jechał nie przekracza mi 5,6. Normalnie, czyli 110, wyprzedzanie ślimaków (pozdro) wychodzi 5,2. Miasto 7,5 (Warszawa) ale potafi zmieścić się w 6,5. Niestety póki co nie rekompensuje napraw:(
4,0
~piotrek
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 TS 260KM 191kW
jak na silink 2,3TS to spalanie atrakcyjne, miasto ok. 13l, trasa ok.10l, średnio przy mojej dynamicznej jeździe w wiekszości po mieście ok. 12l. Auto na gwarancji jest nowe, więc nie wiem jakie są koszty części.
5,0
~Robert
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Mega miłe zaskoczenie, jak bym nie jeździł to komputer pokazywał w cyklu miejskim 8,8l/100km (i to po programie na 180KM). Jak na tak dużą masę auta byłem baaardzo mile zaskoczony (w mercedesie 12,5l/100km)
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 II
Średni koszt przejechania 100 km
49,33 zł
8,9
l/100km
13,5
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~wroobel
Saab 9-5 II
Sedan 2.0 t 150KM 110kW
Przez ostatnie 5 lat (odpukać) wydałem na naprawy i części około 5 tysięcy złotych. W tym wymiany oleju i filtrów. Uważam, że to dobry wynik jak na tak stare auto.
Saab 9-5 II