Szukaj

Lista ocen Saab 9-5 II (23) - Ergonomia

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~esse
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Za ergonomię kupiłem to auto. W ogóle nie szukałem takiego Saaba, ale wsiadłem do niego raz i czułem się jakbym jeździł nim od zawsze. Przemyślane położenie każdego przełącznika, wszystko łatwe w obsłudze i pod ręką. Jedyne co można się przyczepić to kilka źle przemyślanych funkcjonalności w komputerze pokładowym i radiu. Jak już mowa o wnętrzu to rozczarowuje ono troszkę wykonaniem w klasie Premium. Niby plastiki konsoli dobrej jakości, niby...
4,0
~J.
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 t 220KM 162kW
To jest SAAB, więc trzeba się przyzwyczaić że nic nie jest tam, gdzie powinno, rozpoczynając od stacyjki znajdującej się obok hamulca ręcznego. Zdecydowanie za mało w tym aucie schowków dostępnych "pod ręką" - jedynie w drzwiach kierowcy oraz duży schowek między siedzeniami. Przyciski są tam gdzie mają być. Uchwyt na kubek jest przydatnym gadżetem, natomiast jest podatny na wyłamanie przy większym obciążeniu i nie jest w pełni stabilny. Za to...
5,0
~mozart1@op.pl
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Szerokie drzwi, doskonale wyprofilowane fotele z niezastąpioną elektryczną regulacją, każdy znajdzie możliwość ustawienia kierownicy w położeniu dla niego najwygodniejszym, przestronność auta oraz deska rozdzielcza na 6- duża nienapakowana i niezwykle funkcjonalna zarazem. Mnóstwo schowków, skrytek uchwytów na kubki, gładka przestrzeń bagażowa i bardzo przyjemny podłokietnik. Te wszystkie cechy składają się na najwyższą ocenę w tej...
5,0
~kowi
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Podręcznikowo, chociaż brakuje miejsca na telefon. Kierownica mogłaby mieć większy zakes regulacji, ale to już czepianie się. Genaralnie wszystko na miejscu, bardzo intuicyjnie, estetycznie i fukcjonalnie. Dyskretna elegancja, podobnie jak volvo chociaż zupełnie inny sytyl. Czuć w nim duszę. Jak kilka tat temu wsiadłem do saba, wiedziałem że kiedyś go kupię, chociaż po drodze było kilka innych marek.
5,0
~matkomosa
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Swietna ergonomia, wszystko dopasowane pod kierowce, w samochodzie mozna spedzic dlugie trasy. Jeden maly minus, mianowice przycisk swatel przeciwmglowych jest umieszczony razem z przyciskami night pannel oraz ze skladaniem lusterek z prawej strony niedaleko kolumny kierownicy, czasami mozna sie pomylic i w trakcie jazdy zlozyc sobie lusterka zamiast wlaczyc swiatla.
5,0
~Haka
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Ergonomia, prosta, user friendly, fizyczne pokrętła mimo dotykowego ekranu. Wszystko intuicyjne jak w przysłowiowym VAG-u. Logicznie rozmieszczone - do bólu. Najważniejsze funkcje idą z kierownicy. Ustawny podłokietnik ze schowkiem. Minus za tylko jeden uchwyt na kawę. Wygodne fotele z niezłym trzymaniem bocznym, grzane plus regulacja lędźwiowa.
5,0
~Metthew
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Kokpit tego myśliwca żywcem wyjęty z uskrzydlonego brata to niedościgniony wzór ergonomii. Wnętrze niespotykane. Dużo ciekawych i praktycznych rozwiązań jak Night Panel, Follow Me Home, automatyczne podgłaszanie radia wraz ze wzrostem prędkości czy też podwójne zasłony przeciwsłoneczne.
5,0
~Hindenburger
Saab 9-5 II
Kombi 2.0t BioPower (180KM) Sentronic 175KM 129kW
Żadnych uwag - schowki w bagażniku, we wszystkich czterech drzwiach, na oparciach siedzeń i pod nimi, klimatyzowany schowek, wszystkie przyciski tam gdzie się ich spodziewasz, podwójne osłony przeciwsłoneczne, podłokietnik regulowany przód-tył, uchwyty na kubki w tylnym podłokietniku, itd.
5,0
~Robert
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Nawyki z innych aut mówią - to auto nie jest za żadne skarby ergonomiczne, stacyjka po środku, przyciski od szyb po środku, wszystko inaczej. Właśnie za to pokochałem to auto - jest mega nietuzinkowe, wszystkie te patenty są rewelacyjne. Teraz to Saab jest dla mnie wzorem.
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 II
Średni koszt przejechania 100 km
49,33 zł
8,9
l/100km
13,5
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Hubert Gotycki
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Najwiekszy plus tego auta to FOTELE . Klasa sama dla siebie, przesiedzialem dziesiatki roznych modeli i nigdzie nie bylo tak wzgodnie, zastrzezenia mam jedynie do polozenia wlacznikow tempomatu i cyklicznej pracy wycieraczek, zaslaniane przez ramiona kierownicy.
Saab 9-5 II