Szukaj

Oceny Saab 9-5 I Sedan

Podsumowanie 130 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Saab 9-5 I Sedan - Oceń swoje auto
4,29
średnia ocena z 130 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
88%
użytkowników kupiłoby ponownie
Rozwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (40)

4,7
~www.JOELL@ONET.EU
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 i T SE 170KM 125kW
SILNIK SPRAWUJE SIĘ REWELACYJNIE ,TO PRZYSPIESZENIE JEST WARTE EWENTUALNEGO KOSZTU PRZEJAŻDŻKI. POMIMO ŻE SILNIK NA OGÓŁ JEST BEZAWARYJNY ,TO TRZEBA DORWAĆ DOBREGO FACHOWCA ABY CO JAKIŚ CZAS GO OSŁUCHAŁ I POOGLĄDAŁ.
4,3
~scoli
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 230KM 169kW
4,1
~łukasz
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 i T 170KM 125kW
kupiłem z uszkodzonym turbo
4,1
~łukasz
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 i T 170KM 125kW
układ chłodzenia co raz się rozszczelnia
4,1
~klc
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 230KM 169kW
Silnik wbrew pozorom ekonomiczny. Spalanie na poziomie silnika 1.8 w autach o tej samej masie
4,1
~klc
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 230KM 169kW
droga wymiana rozrządu, awaria czujnika położenia wału
3,6
~Funfell
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW
Elastyczny
3,6
~Funfell
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW
Kaseta,
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
11,1
l/100km
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~khalad
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 230KM 169kW
Przy tej pojemności świetnie sie zbiera. Biorąc pod uwagę ogromna masę auta to świetna jednosctka. niezawodna i wytrzymała. Zuzycie paliwa naprawdę niewielkie jak na 1700kg i tak duże gabaryty. Ponadto to przyśpieszenie:))))) jak chcesz jeździsz na luzie a jak trzeba to wciskasz gaz i wzkazówka turbo wedruje na czerwone pole :)) chwila i wyprzedziłeś 5 tirów i masz 180km/h na budziku.
4,5
~Grzegorz
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW
Mała pojemność, duża waga i moc pod nogą.
Saab 9-5 I Sedan