AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
9-5
I
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 9-5 I
(110) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
93
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~snowsurfer
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Skrzynnia Automatyczna! Ogólnie nie lubie automatów ale przyzwyczaiłem się do jej delikatnej ospałości. Niestety ten automat wymusza spokojny styl jazdy i nie jest to pojazd do upalania dla jełopów. Ta skrzynia będzie służyć komuś kto potrasi wykorzystać 250 km alepotrafi jechąc płynnie. Przy mocnym przyspieszaniu skrzynia całkiem szybko zmienia biegi, niestety aero w wersji z automatem ma ograniczony moment do 330 nm a do 80 km/h nie jest...
Dodane
10 lat temu
3,0
~noniemozliwe
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW
Jakbym miał wybrać jeszcze raz, to bym wybrał manuala - zwłaszcza do wersji AERO. Automat jest świetny, zmienia biegi płynnie, dostojnie, wręcz luksusowo. Ale zamula te 250 KM, nawet w trybie sport, tak niemiłosiernie, że do 100 km/h jeździ jak 180 KM nowy samochód. Dopiero powyżej 80 km/h czuć, że pod maską jest te 70 kucyków więcej. Do tego drastycznie zwiększa spalanie(myślę, że spokojnie o 1.5 L/100 km).
Dodane
5 lat temu
4,0
~rich07@interia.pl
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 t 185KM 136kW
Jest zadowalajaco ale nie idealnie, nie jest tak rewelacyjna jak silnik. Lewarek odrobine za dlugi a galka troche za duza i niezgrabnie wymodelowana nie do konca pasujaca do dloni, przelozenia mogly by chodzic troche lzej i byc krotsze, obudowa skrzyni troche za nisko co optycznie jeszcze wydluza lewarek. Oczywiscie dzialanie ogolne bez zarzutu, ale moim zdaniem technicy saaba powinni dopracowac kilka szczegolow.
Dodane
18 lat temu
5,0
~SAABad
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 t 185KM 136kW
Bardzo dobra.2 i 3 bieg fantastyczny.4 też niezła.Odpowiada mi jej 5 przełożeń a nie 6.Mam wrażenie, że jest nieźle zgrana z silnikiem i jego charakterystyką.Czasami rano mam problem z wbiciem wstecznego.Muszę kilka razy pomachać lewarkiem po innych przełożeniach i dopiero wskoczy.Później jest już ok.Pewnie nie długo trzeba się będzie brać za jej serwis...
Dodane
10 lat temu
5,0
~jezatko
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Biegi wchodzą płynnie i pewnie. "Długość" biegów jest dość optymalnie dobrana i jedyne co mi brakuje to czasem 6-tego biegu, co przy prędkościach autostradowych, moim zdaniem, byłoby na wielki plus. Taka moc silnika z powodzeniem dałaby sobie z tym radę. Przy prędkości 140 km/h silnik ma około 3400 obr/min.
Dodane
6 lat temu
3,0
~Kabą
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Skrzynia produkcji GM, niezbyt precyzyjna, po 200tys km mogą zaczynać pojawiać się pierwsze oznaki zużycia. Również należy pilnować wycieków/stanu oleju, stanu wybieraka. Na szczęście są dostępne fabrycznie nowe w akceptowalnych pieniądzach.
Dodane
6 lat temu
4,0
~Maciej
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 i T 170KM 125kW
Automat w czasie jazdy zmienia biegi płynnie / niewyczuwalnie. Jedyna uwaga jaką mam to przełączanie biegów na postoju. Potrafi szarpać lub łudząco \"blokować\" poszczególne tryby - może to wina tylko mojej skrzynie
Dodane
14 lat temu
4,0
~woza77
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW
Trzeba wkładać biegi precyzyjnie i bez pośpiechu, gdyż potrafi zgrzytnąć. Bardzo dobrze dobrane przełożenia - przy 3000 tyś/min na 5 biegu mamy 135 km/h. Nie trzeba wymieniać oleju, ewentualnie dolać jeśli zajdzie taka potrzeba.
Dodane
15 lat temu
4,0
~skandia
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
automat, jest nawet miło, ale nie zawsze. Zmulony start auta, trzymanie nogi na hamulcu w korkach, ale to oczywiście kwestia gustu, ktoś lubi automat albo nie lubi. Na pewno moja jest bezawaryjna, produkcji japan.
Dodane
17 lat temu
Dziennik kosztów dla
Saab 9-5 I
Średni koszt
przejechania 100 km
52,67 zł
on
8,9
l/100km
pb
11,7
l/100km
lpg
12,9
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Arek
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
Skrzynia chodzi przyjemnie, dynamiczna. Bardzo brakuje 6 biegu na trasie. Co mnie zaskoczyło ponad 260k km na blacie i sprzęgło orginalne. Przy 250k poszedł wysprzęglik (800zl) wymiana z częściami Valeo
Dodane
5 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
11
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 9-5 I
4,3 (203 oceny)
Wybierz nadwozie
Kombi
Sedan
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9-5 w pigułce
Saab 9-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9-5
Dane techniczne
Saab 9-5 I
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-5 I
Opinie
Saab 9-5 I
Usterki
Saab 9-5 I
Publikacje
Saab 9-5
Newsy
Saab 9-5
Galerie
Saab 9-5
Nasze pomiary
Saab 9-5
Filmy
Saab 9-5
Ogłoszenia
Saab 9-5
Ceny aut używanych
Saab 9-5
Dziennik kosztów
Saab 9-5 I
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9-5 I
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9-5 I
Dane techniczne
255 raportów
zużycia paliwa
3 ogłoszenia
używanych
23 zgłoszone
usterki
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy