Szukaj

Lista ocen Saab 9-5 I (110) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 93 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~snowsurfer
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Skrzynnia Automatyczna! Ogólnie nie lubie automatów ale przyzwyczaiłem się do jej delikatnej ospałości. Niestety ten automat wymusza spokojny styl jazdy i nie jest to pojazd do upalania dla jełopów. Ta skrzynia będzie służyć komuś kto potrasi wykorzystać 250 km alepotrafi jechąc płynnie. Przy mocnym przyspieszaniu skrzynia całkiem szybko zmienia biegi, niestety aero w wersji z automatem ma ograniczony moment do 330 nm a do 80 km/h nie jest...
Dodane 10 lat temu
3,0
~noniemozliwe
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 T 16V Aero 250KM 184kW
Jakbym miał wybrać jeszcze raz, to bym wybrał manuala - zwłaszcza do wersji AERO. Automat jest świetny, zmienia biegi płynnie, dostojnie, wręcz luksusowo. Ale zamula te 250 KM, nawet w trybie sport, tak niemiłosiernie, że do 100 km/h jeździ jak 180 KM nowy samochód. Dopiero powyżej 80 km/h czuć, że pod maską jest te 70 kucyków więcej. Do tego drastycznie zwiększa spalanie(myślę, że spokojnie o 1.5 L/100 km).
Dodane 5 lat temu
4,0
~rich07@interia.pl
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 t 185KM 136kW
Jest zadowalajaco ale nie idealnie, nie jest tak rewelacyjna jak silnik. Lewarek odrobine za dlugi a galka troche za duza i niezgrabnie wymodelowana nie do konca pasujaca do dloni, przelozenia mogly by chodzic troche lzej i byc krotsze, obudowa skrzyni troche za nisko co optycznie jeszcze wydluza lewarek. Oczywiscie dzialanie ogolne bez zarzutu, ale moim zdaniem technicy saaba powinni dopracowac kilka szczegolow.
Dodane 18 lat temu
5,0
~SAABad
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 t 185KM 136kW
Bardzo dobra.2 i 3 bieg fantastyczny.4 też niezła.Odpowiada mi jej 5 przełożeń a nie 6.Mam wrażenie, że jest nieźle zgrana z silnikiem i jego charakterystyką.Czasami rano mam problem z wbiciem wstecznego.Muszę kilka razy pomachać lewarkiem po innych przełożeniach i dopiero wskoczy.Później jest już ok.Pewnie nie długo trzeba się będzie brać za jej serwis...
Dodane 10 lat temu
5,0
~jezatko
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Biegi wchodzą płynnie i pewnie. "Długość" biegów jest dość optymalnie dobrana i jedyne co mi brakuje to czasem 6-tego biegu, co przy prędkościach autostradowych, moim zdaniem, byłoby na wielki plus. Taka moc silnika z powodzeniem dałaby sobie z tym radę. Przy prędkości 140 km/h silnik ma około 3400 obr/min.
Dodane 6 lat temu
3,0
~Kabą
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Skrzynia produkcji GM, niezbyt precyzyjna, po 200tys km mogą zaczynać pojawiać się pierwsze oznaki zużycia. Również należy pilnować wycieków/stanu oleju, stanu wybieraka. Na szczęście są dostępne fabrycznie nowe w akceptowalnych pieniądzach.
Dodane 6 lat temu
4,0
~Maciej
Saab 9-5 I
Sedan 2.3 i T 170KM 125kW
Automat w czasie jazdy zmienia biegi płynnie / niewyczuwalnie. Jedyna uwaga jaką mam to przełączanie biegów na postoju. Potrafi szarpać lub łudząco \"blokować\" poszczególne tryby - może to wina tylko mojej skrzynie
Dodane 14 lat temu
4,0
~woza77
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW
Trzeba wkładać biegi precyzyjnie i bez pośpiechu, gdyż potrafi zgrzytnąć. Bardzo dobrze dobrane przełożenia - przy 3000 tyś/min na 5 biegu mamy 135 km/h. Nie trzeba wymieniać oleju, ewentualnie dolać jeśli zajdzie taka potrzeba.
Dodane 15 lat temu
4,0
~skandia
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
automat, jest nawet miło, ale nie zawsze. Zmulony start auta, trzymanie nogi na hamulcu w korkach, ale to oczywiście kwestia gustu, ktoś lubi automat albo nie lubi. Na pewno moja jest bezawaryjna, produkcji japan.
Dodane 17 lat temu
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I
Średni koszt przejechania 100 km
52,67 zł
8,9
l/100km
11,7
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Arek
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
Skrzynia chodzi przyjemnie, dynamiczna. Bardzo brakuje 6 biegu na trasie. Co mnie zaskoczyło ponad 260k km na blacie i sprzęgło orginalne. Przy 250k poszedł wysprzęglik (800zl) wymiana z częściami Valeo
Dodane 5 lat temu
Saab 9-5 I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów