Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

michalf1@o2.pl, 15 lat temu
Silnik 2.2 TiD 125KM 92kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW 2002-2004 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Wymieniam wahacze z przodu i tyłu. Ale to wina naszych dróg
5,0
Całokształt
Mam ten samochód już ponad 3 miesiące.Wymianiłem wszelkich pierdołki i dostosowałem go do swoich potrzeb. Kupując samochód używany zawsze trzeba dołożyć do niego parę złotówek - nikt nie sprzedaje auta idealnego. Saab przyciąga swoim wyglądem i chcąc wyróżnić się z tłumu kupiłem to auto. Póki co jestem zadowolony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na masę samochodu 1525kg zbiera się nieźle, choć mógłby lepiej. Niewiele wycisnęli z 2200ccm ale może przekłada się to na jego żywotność. Zimny bywa trochę głośny, ale jak się już nagrzeje to jest okej.
4,0
Skrzynia biegów
Nawet nieźle, choć w corolli była lepsza ;)
4,0
Układ jezdny
Dałbym tu 4+ bo na normalnych drogach standardem przypominających europejskie jest bardzo dobrze, natomiast na dziurach jest przeciętne. Niestety to nie terenówka. Poza tym dają znać o sobie opony 225/45/R17
Komfort
4,0
Widoczność
Jak dla mnie jest niezła. Z tyłu tylko jest mała szybka ale w niczym mi to nie przeszkadza.
5,0
Ergonomia
Na piątkę
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu nie ma do czego się przyczepić. Kupiłem autko w zimie więc przetestowałem ogrzewanie(jest tu też Webasto), teraz mamy początek lata i klimtronik działa rewelacyjnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rodziny jeszcze nie mam dlatego jak dla mnie z przodu wystarczająco na mam prawie 190cm. Z tyłu miejsca znacznie mniej dla takich ludzi jak ja ale nie kupowałem tego auta z myślą o pasarzerach, rodziny tez jeszcze nie mam. Spory bagażnik w którym wszystko się mieści od wędek po narty itp.
5,0
Wyciszenie
Bałem się przed zakupem że będzie głośny silnik jak opisywano to w Vectrach C. Jak dla mnie głośny on wcale nie jest i nawet przy dużych prędkościach spokojnie można rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o paliwo przetestowałem auto w różnych stylach jazdy zarówno na trasie jak i w mieście. Stylem emerytalnym na trasie do 120-130 potrafił ze spalaniem zejść poniżej 6l. Szybka jazda na trasie 7.2l (miejscami podchodziło do 8.3) ale w rezultacie na końcu wyszło 7.2l. Co do miasta o dziwo mało stoję w Warszawskich korkach bo wyjeżdżam z centrum i tu spalanie przy pokojnej jeździe i używaniu turbo po rozgrzaniu silnika wychodzi 8l Szybsza jazda to ok. litr więcej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód nie należy do tanich ale coś kosztem czegoś.. Unikam ASO bo kasują x2.5 i robia podobną pracę i wsadzają częśći jak mechanicy nie stowarzyszeni ;)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów wymieniłem sparciałą antenkę i strzelający ogranicznik drzwi - GM się tu nie postarał.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co poważnych usterek brak i mam nadzieję że tak będzie do końca.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 TiD 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
11,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportSedan