Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

ADAM, 15 lat temu
Silnik 2.2 TiD 125KM 92kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW 2002-2004 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : zawór EGR
Zawieszenie : Tuleje pływające
4,0
Całokształt
Bardzo dobre wyposażone auto za dobre pieniądze na rynku wtórnym
Wrażenia
4,0
Silnik
Sprawdzona jednostka napedowa. Zdecydowałem się na 2.2 tylko dlatego, że poprzednie moje oba saaby miały ten silnik. Nigdy mnie nie zawiodła.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna
4,0
Układ jezdny
Na drogach w cywilizowanych krajach bardzo dobry. Auto znakomicie trzyma się drogi. W Polsce nieprzyjemne stuki dochodzace czasami z zawieszenia
Komfort
4,0
Widoczność
Moze i tylna szyba jest mała. Mi to nie przeszkadza to bo auto jest wyposarzone w czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, duże przyciski.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja bardzo wydajna, ogrzewanie pewnie tez na razie testowane przy temperaturze tylko do - 6 st C
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto z zewnątrz ale w środku miejsca mniej. Dla mnie wystarczająco, z tyłu nie podróżuje.
3,0
Wyciszenie
Słychac silnik i to akurat mi się podoba ale przy wiekszych prędkosciach ślychac szum wiatru. W aucie które chce się zaliczać do klasy premuim jest trochę za głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ekonomiczne to nie jest. Ceny części nie należą do najtańszych a raczej tych droższych. Silnik ten sam co w vectre C 2.2 dti. Pali więcej niż np a4 z 1.9 TDi ale i ciężar auta jest większy. Mi to nie przeszkadza i nie zraża do marki. Na wyjazdzie wakacyjnym zrobiłem ok 2 tys km z czego ponad połowa po autostradach, gdzie prędkośc podóżna wynosiła średnio ok 150 km/h. Auto spaliło ok 8 l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem auto na rynku wtórnym jest naprawdę tanie. Ale trudno znaleźć egzemplarz godny polecenia. Ja swoj urzywany znalazlem w niemieckim salonie ale niestety nie był tani
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ja zrobiłem 14 tys km i wymieniłem tylko tuleję wahacza tylnego oraz zawor egr, ktory pada przy przebiegu 160-180tkm w tym silniku (tani nie był!)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko zawor EGR padł a to niestety wiązało się ze sporym kosztem i pracą silnika w trybie awaryjnym.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 TiD 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-3 II SportSedan