Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

memphis, 13 lat temu
Silnik 1.9 TiDS 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 166 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
wyglad jak dla mnie w wersji z pakietem aero rewelacyjny, auto ma bardzo zwarta \"mocarna sylwetke z ładnie pochylona linia nadwozia, silnik ten sam co w alfach fiatach i oplach naprawde daje rade sobie z tym autem dynamika na wysokim poziomie, wewnatrz ladnie wykonane autko ale niektore materiały pozostawiaja sporo do zyczenia, ogolem saab jest dla ludzi ktorzy szukaja samochodu ktory bedzie dosc funkcjonalny a przy tym mial sportowy charakter prowadzenia i wyglad i ktorym nie przeszkadza duza utrata wartosci i chca miec takie autko przez dluzszy okres czasu( dodam ze cenowo te auta wychodza bardzo atrakcyjnie za to co oferuja wiec lepiej kupic uzywke zwazywszy ze poza liftingiem przodu i lekkim srodka nic sie zmienilo od poczatku produkcji a autko caly czas wyglada bardzo swierzo i nowoczesnie)
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo dobry dieselek, duzo lepszy niz 2.0 tdi VW,spora turbodziura ale nie przeszkadza, bardzo dobre przyspieszenie na kazdym biegu na 2,3 i 4 wgniata w fotele, duza elastyczność auto ciagnie na kazdym biegu do przodu
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzezen, biegi wchodza precyzyjnie z milym oporem
5,0
Układ jezdny
saab zaskoczyl mnie prowadzeniem w zakretach i nietylko, trzyma sie drogi bardzo dobrze, dosc twardo zestrojone zawieszenie i niestety srednio trwałe na naszych drogach ale porownywalne z innymi autami tej klasy, na poprzecznych dosc glosne ale nie jakos tam ponadprzecietnie, auto sprawia wrazenie w prowadzeniu duzo lzejszego i mniejszego niz jest co mi sie bardzo podoba,dla mnie pod tym wzgledem to pierwsz liga
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzezena
4,0
Ergonomia
duzy natlok przyciskow ale poukladanych z polotem i ergonomia, przewygodne fotele przednie, z tyłu troche ciasno ,duzy ustawny bagaznik, bardzo ladna deska nawiazujaca do starych saabow zwlaszcza z duza navi wyglada super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko sie nagrzewa i oziebia, system klimatyzacji jest bardzo rozbudowany a w opcji auto dziala perfekcyjnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super z tyłu srednio
3,0
Wyciszenie
silnik jak sie rozgrzeje jest dobrze wyciszony , z zwenatrz tez sporo cichszy od vw genowskie tdi, jednak kilka elementów w srodku została wykonana ze slabej jakosci plastiku ktory hałasuje rezonuje na dziurach, nie przystoi to w tej klasie ale na szczescie da sie z tym cos zrobic..no i twardo zestrojone zawieszenie moglo by ciszej wybierac wieksze nierownosci
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
szalu nie ma ale jest dobrze jak na 150 km
4,0
Stosunek jakość/cena
niska cena ,duza utrata wartosci, spore wyposarzenie, jakosc na poziomie konkurentów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto na poziomie niemieckich konkurentów, jednak u mnie bylo pare czesci eksploatacyjnych do wymiany jak gumy zawieszenia , lacznik stabilizatora i zarowka rejestracji
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padl alternator ale da sie go regenerowac- podobno to czesta usterka w tym modelu a tak to zero usterek

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TiDS 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportSedan