Przeniesienie napędu
: Dużo słyszałem o napędzie, ale jak pojawił się śnieg to mogę stwierdzić że impreza sti nie daje takiej frajdy jak ten samochód
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Nivomaty są chyba plastikowe....
5,0
Całokształt
Turbo X niesamowity Samochód. Koszta eksploatacji wysokie jak się kupi zaniedbanego gryzą. Jednak po inwestycji wszystko cieszy nawet sam widok tego pięknego samochodu. Jazda niesamowita poprostu w wciska w fotel. Samochód bardzo elastyczny nie trzeba co chwilę redukować żeby sprawnie wyprzedzac
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacyjny, trzeba dbać o jakość oleju i jego poziom.
4,0
Skrzynia biegów
Wporzadku. Pracuje jak należy
5,0
Układ jezdny
Szok Subaru nie daje rady na mokrym czy śniegu....
3,0
Karoseria
Problem z błotnikami potrafi je lekka rdza dlubnac
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko ok
3,0
Ergonomia
Cos zatrzeszczy coś za puka ale taki urok.....
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje dobrze chłodzi
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca idealnie. Słabiej dorośli z tyłu
4,0
Wyciszenie
Sporo lepiej jak w Toyocie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód o tych parametrach, czyli sportowy daily jak najbardziej ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 50 tysięcy samochód nietuzinkowy xwd i 330km po samym programie, nie znalazłem nic ciekawszego na rynku nawet dzisiaj.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dbasz tak masz, oleje trzeba wymieniać w napędach, olej w silniku tylko najlepsze oleje premium jak Mobil1 lub Ravenol i nic się nie dzieje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przed zakupem sprawdź napędy i tylne zawieszenie...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 i V6 24V 280KM 206kW
[l/100km]