Zbyt wolno nabiera obrotow, turbo wlasciwie nie daje zadnego cisnienia .
4,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie lepsza jest 6 stopnioowa manualna
3,0
Układ jezdny
Pompa wspomagania kierownicy glosno pracuje przy pelnym skrecie . Auto lepiej wchodzi w zakrety dzieki skretowi tylnej osi
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Do kluczyka trzeba sie przyzwyczaic , fotele ze skory twarde , ELEMENTY WYKONCZENIOWE ( napisy , galki , pokretla ) szybko sie niszcza !!!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie silnik potrzebuje duzo czasu zeby sie nagrzac - moze dlatego ze jest w nim nnie 4 a az 6 litrow oleju.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przelaczniki zrobione bardzo niestarannie i mozna je porownac do modelow firm jak Dewoo
2,0
Wyciszenie
Dokladnie slychac kazde kolo !!!!
silnik przenosi do srodka odglos krecocego sie walu korbowego
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie , jak na 2 litry spalanie tego samochodu jest takie jak wszystkich innych .
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wytarte napisy na przelacznikach .
Z radia odkleja sie jakby farba .
Plastiki bardzo szybko sie rysuja .
Uchwyt na napoje to porazka - wyglada ladnie i tylko tyle . Po paru nacisnieciacg z przycisku zszedl nalot farby wykonczeniowej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak kazde auto - ale nie ufam mu . Wystarczy zobaczyc ile podzespolow jest z GM . Pozatym to jedna skaladanka czesci z calej europy od wloch po UK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0t 175KM 129kW
[l/100km]