Ładnie się zbiera już od 1800 obr/min. Jest minimalna turbo-dziura ale jak na auto z pojedynczym turbo jest dobrze.
3,0
Skrzynia biegów
W porządku choć czasami potrafi nieprzyjemnie zaskrzypieć. Jedynka zdecydowanie za krótka! Auto do 100km/h ma jakieś 8,5s. Gdyby jedynka była lepiej zestrojona spokojnie można by zejść ponizej 8 sekund.
3,0
Układ jezdny
bardzo pewnie się trzyma drogi choć zawieszenie nieco twarde. Mam \\\\\\\"vectora\\\\\\\" a nie aero a mimo to odczuwam dość mocno jakość polskich dróg. Aha, wg. mnie auta o mocy zbliżającej się do 200KM i momencie obrotowym podchodzącym pod 300Nm powinny mieć już napęd na 4 koła - Przy tej mocy napęd tylko na przód= b.częste boksowanie w miejscu.
Komfort
3,0
Widoczność
Dobrze, choć do tyłu trochę kiepsko z widocznością. Aha, auto jest naprawdę szerokie więc trzeba uważać przy parkowaniu. Do tyłu przydałby sie parktronic, ja nie mam ale za to mam hak! :-)
3,0
Ergonomia
Wyjeżdżająca podstawka na wodę daję rade ;-) kilka innych drobiazgów które są dostępne tylko jako drogie opcje w fordach czy bm-kach
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szwedzkie auto więc sprawdzone w ekstremalnych warunkach. 10-15 sekund i nie ma ani odrobiny pary na przedniej czy tylnej szybie. (jest ogrzewanie przedniej/tylnej szyby). Ogrzewanie również wzorowo.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze, z tyłu przeciętnie dlatego średnia ocena =DOBRA.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
A więc tak, w mieśie (Kraków) przy średnio dynamicznej jeździe ( trzymać go 2500-4500obr) i makabrycznych korkach spala 12 litrów. Jest OK! Na trasie żona potrafiła zejśc do 7,5l/100 ale moim zdaniem zapomniała że po wrzuceniu \\\\\\\"piątki\\\\\\\" trzeba redukować biegi ;D. Realnie na trasie 8,5-9,0
3,0
Stosunek jakość/cena
za 40 tys. zł można kupić auto wyższej klasy z 2004r, z mocnym 180 konnym silnikiem, bardzo dobrym wyposażeniem, półskórą a dodatkowo wyróżniającym się z tłumu ponadczasowym designem. REWELACJA !!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brzęczy podsufitka. Potrafi wpaśc w paskudny rezonans doprowadzajac do białej gorączki. Samemu można ją zdemontować, podłożyć kilka wacików i bedzie OK.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszczelka pokrywy zaworów do wymiany (wyciek) - koszt 300zł razem z robociną. Oprócz tego wszystko OK. Poza tym absolutnie NIC!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0t 175KM 129kW
[l/100km]