Znakomita luksusowa limuzyna o mocno sportowym (w razie potrzeby ) zacięciu. Przy pełnym wykorzystaniu mocy silnika trudno o konkurencję na drodze. Samochód z charakterem, nie dla każdego. Dyskretna klasa i elegancja - żadnych skrzydeł i metrowych spoilerów. Wiele osób dokładnie rozumie o co chodzi
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik dla każdego, jak chcesz, to fruwasz albo się snujesz-najwyższa kultura. Niesamowite osiągi i elastyczność na każdym biegu!
5,0
Skrzynia biegów
Cóż więcej trzeba - świetnie pracująca "szóstka"- aż chce się zmieniać
4,0
Układ jezdny
Na autostradzie i równej drodze rewelacja! Mam wrażenie że opony są wysmarowane butaprenem! W mieście na wybojach trochę twardy. Tylko 4, bo zawieszenie jest nieco głośne.
Komfort
4,0
Widoczność
Coś za coś - w końcu to prawie coupe. Lusterka boczne świetne, do tyłu trochę gorzej.
5,0
Ergonomia
To nie jest mój pierwszy Saab - kto nie jeździł, ten nie wie...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam najmniejszych zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera obok jest OK. Z tyłu troszkę gorzej dla wysokich.
4,0
Wyciszenie
Zawieszenie trochę słychać, czego nie lubię...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spokojna trasa to nawet 8,5 l/100 km, miasto 12-13. Serwis Saaba nigdy nie był tani, a części do nowego Aero...hm. Przeglądy w normie, żadnych napraw jeszcze nie miałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo drogi jako nowy...Mi udało się kupić bezwypadkowy, roczny na gwarancji w Niemczech za cenę nowej Toyoty Corolli w Polsce.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko 4, bo trochę mi skrzypią boczki przednich drzwi. Serwis obiecał usunąć gwarancyjnie.