Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

Stanisław, 17 lat temu
Silnik 2.0 Turbo 210KM 154kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Saab 9-3 II SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Jeżeli saab to tylko 9-3 AERO (znawcy tematu wiedzą o co chodzi)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo fajnie pracująca jednostka. Mam założony gaz sekwencyjny i trzeba było z początku kilku regulacji ale jest już ok. (waro było)
4,0
Skrzynia biegów
Automat 5-cio stopniowy spisuje się nienagannie. Warto mieć tiptronik (przydatny w wyścigach ulicznych i czsami gdy sie nudzisz.
5,0
Układ jezdny
Posiadam wersję AERO i nigdy nie jeżdziłem autem z lepszym zawieszeniem (przypominam że AERO posiada sportowe zawieszeni) Fantazyjne!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu średnio ale taka bryła i już. Do przodu ok.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych problemów klima szybko i efektywnie. Ogrzewanie w normie wspomagane podgrzewanymi fotelami.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super z tyłu wygodnie dla 2 dużych lub 3 średnich.
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho i komfortowo. Często jeżdżę autostradami ponad 200km/h a tu kobiety wino i śpiew. O to chodzi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tej mocy a co za tym idzie osiągach swoje musi zjeść. DO 160 km/h pali do 12 litrów. Pare razy jechałem autostradą o dłgości 180 km z prędkością 180-220km/h pochłonął 17litrów na setke, Ale ja mam gaz i jest fajnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Nowy ponad 170 tys to za dużo. jednak już 4 letnie takie można kupić za 60-70tys wtedy to cieszy i masz pewność że za takie pieniądze nikt nie kupi lepiej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Posiadam to auto 1 rok i jeszcze nic nie robiłem (odpukać) być może dla tego że auto było serwisowane do końca na zachodzie.Jednak jako człowiek zapobiegliwy orientowałem się jak kształtują się ceny niektórych części i ich montaż. Okazało sie że servisy to pospolici zdziercy. Np. amortyzator przedni zakupiony w dobrym sklepie wraz z robocizną u dobrego mechanika wyjdzie o ponad połowe taniej niż w servisie. dotczy to większości częśći
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżęj.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
11,0
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportSedan