Jeżeli saab to tylko 9-3 AERO (znawcy tematu wiedzą o co chodzi)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo fajnie pracująca jednostka. Mam założony gaz sekwencyjny i trzeba było z początku kilku regulacji ale jest już ok. (waro było)
4,0
Skrzynia biegów
Automat 5-cio stopniowy spisuje się nienagannie. Warto mieć tiptronik (przydatny w wyścigach ulicznych i czsami gdy sie nudzisz.
5,0
Układ jezdny
Posiadam wersję AERO i nigdy nie jeżdziłem autem z lepszym zawieszeniem (przypominam że AERO posiada sportowe zawieszeni) Fantazyjne!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu średnio ale taka bryła i już. Do przodu ok.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych problemów klima szybko i efektywnie. Ogrzewanie w normie wspomagane podgrzewanymi fotelami.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super z tyłu wygodnie dla 2 dużych lub 3 średnich.
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho i komfortowo. Często jeżdżę autostradami ponad 200km/h a tu kobiety wino i śpiew. O to chodzi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tej mocy a co za tym idzie osiągach swoje musi zjeść. DO 160 km/h pali do 12 litrów. Pare razy jechałem autostradą o dłgości 180 km z prędkością 180-220km/h pochłonął 17litrów na setke, Ale ja mam gaz i jest fajnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Nowy ponad 170 tys to za dużo. jednak już 4 letnie takie można kupić za 60-70tys wtedy to cieszy i masz pewność że za takie pieniądze nikt nie kupi lepiej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Posiadam to auto 1 rok i jeszcze nic nie robiłem (odpukać) być może dla tego że auto było serwisowane do końca na zachodzie.Jednak jako człowiek zapobiegliwy orientowałem się jak kształtują się ceny niektórych części i ich montaż. Okazało sie że servisy to pospolici zdziercy. Np. amortyzator przedni zakupiony w dobrym sklepie wraz z robocizną u dobrego mechanika wyjdzie o ponad połowe taniej niż w servisie. dotczy to większości częśći
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżęj.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 210KM 154kW
[l/100km]