Nie żałuje ani złotówki wydanej na ten samochód, 210 km daje dużo frajdy z jazdy. Prowadzi się go stabilnie, wnętrze dobrze wyciszone. Jak na gabaryty to miejsca dla pasażerów nie ma aż tak wiele, szkoda że nie ma wersji liftback, bo ciężko jest czasami coś większego przewieść. Części tanie, tylko konkretnych serwisów jest mało.
Wrażenia
5,0
Silnik
Największy atut tego samochodu, przy spokojnej jeździe pali niewiele, a jak potrzeba to rakieta
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy dynamicznej jeździe w trasie 10l, w mieście trzeba liczyć się ze spalaniem około 14l. Jak na tę moc spalanie przyzwoite, ale żałuje że nie kupiłem 2.8 V6, bo było by podobnie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 210KM 154kW
[l/100km]