Godny polecenia. Daje frajdę z jazdy i z posiadania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Klasa sama w sobie. Jest przyczajony i czeka tylko na dodanie gazu. Wkręca się na obroty i rwie już od samego dołu.
4,0
Skrzynia biegów
Ogranicza "sportowe" możliwości auta. Jednak daje ogromny komfort podczas spokojnej płynnej jazdy.
4,0
Układ jezdny
Mistrz prostej. Na zakrętach nie mam do niego na razie zaufania. Noga sama puszcza gaz...
Komfort
4,0
Widoczność
Słabo widać sygnalizatory świateł, chyba że stanie się o długość auta z tyłu. Do tyłu kiepsko choć boczne lusterka rekompensują to.
4,0
Ergonomia
W sumie nie ma się czego czepiać. Wnętrze poliftowe wydaje się uporządkowane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zasadzie rewelacja w zimie i latem. Szyberdach w zasadzie zbędny klima jest mega.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy 185 cm wzrostu z przodu ok, jednak tylna kanapa wtedy nie spełni oczekiwań nawet niskich i szczupłych.
4,0
Wyciszenie
W sumie fajnie. Przy agresywnej jeździe radio jednak trzeba podkręcić.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo to Sabinka lubi. W cyklu miejskim krótkie odcinki zawsze klima, radio, itd potrafi łupnąć 17. Za to trasa 160 do 200 mieści się w 13 litrach - dobrze, że LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie 20 tys. trudno kupić coś lepszego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sprężyny przedniego zawieszenia.
Banalna usterka a jednak mocowania (wielokliny) ramion wycieraczek...zużyte.
Centralny zamek lubi nie zamknąć tylnych lewych drzwi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wiem co to takiego.
Jednak po ponad 3 latach nieużywania auta uszczelka pod głowicą chce być wymieniona.