Nie jest idealny
Jest cichy, ale nie do końca
Jest szybki, ale jest wiele szybszych
Jest wygodny, ale są o wiele wygodniejsze auta
Mimo to w Saabie można się zakochać
Wrażenia
5,0
Silnik
Od początku żadnych problemów
Dynamiczny, żwawy silnik
Wysoka kultura pracy, niska awaryjność.
Duży potencjał do modyfikacji
4,0
Skrzynia biegów
Mam skrzynię 5 biegową, nie narzekam na nią, bo ogólnie jest dobrze zestopniowana, ale czasami brakuje 6-stki
4,0
Układ jezdny
Wygodnie, precyzyjnie, jednak przy ostrzejszej jeździe trochę brakuje w zakrętach brakuje pewności
Komfort
4,0
Widoczność
Byłoby doskonale, gdyby nie trzeszczące platiki
5,0
Ergonomia
Gdy już przyzwyczaisz się do tego żeby stacyjki szukać między fotelami - w każdym innym aucie będziesz czuł się nieswojo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna - szybko i precyzyjnie dobiją do ustawionej na wyświetlaczu temperatury, dwie strefy odczuwalne (nie miesza powietrza), podgrzewane fotele dają radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce jest dla 5 osób powyżej 180cm wzrostu i nadal podróżuje się wygodnie i komfortowo
Bagażnik wbrew pozorom mega pojemny
4,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobrze, ale niestety nie idealnie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części trochę kosztują, ale są też wytrzymałe, więc inwestycje są opłacalne
4,0
Stosunek jakość/cena
Za zadbany egzemplarz trzeba trochę zapłacić.
Nie warto kupować taniego Saaba, bo prędzej czy później koszt podwoi cenę zakupu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8t 150KM 110kW
[l/100km]