Ponadprzeciętne auto, które pomimo upływu lat nadal ma piękne kształty. Prowadzi się rewelacyjnie, jest szybkie, daje poczucie bezpieczeństwa i nie sprawia żadnych problemów. Czego chcieć więcej?
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na "tylko" 150 koni to REWELACJA. Silnik dynamiczny, elastyczny i nieprzyzwoicie cichy :) Potrafi bardzo pozytywnie zaskoczyć na trasie, zbiera się od 1,5 tys obrotów i ciągnie do samego końca.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna. Cały czas mam wrażenie, że przełożenia są jak z diesla (100 km/h i delikatnie ponad 2 tys. obrotów), ale po kilku kilometrach wiem dlaczego - ze względu na bardzo wysoki moment obrotowy (240 Nm), który sprawia, że autko z dołu jedzie jak diesel.
5,0
Układ jezdny
Powiem krótko - trzyma się drogi jak przyklejony, komfortu też mu nie brakuje. Super kompromis!
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra do przodu, do tyłu gorzej bo to sedan. Ale bez problemu można go wyczuć :)
5,0
Ergonomia
Szwedzi wiedzą jak stworzyć ergonomiczne wnętrze :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje, w lecie chłodzi; bardzo wydajny system.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze, z tyłu słabiej...
4,0
Wyciszenie
Po Saabie spodziewać by się można czegoś więcej...niestety słychać szum opon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu do poprzedniego Passata, koszty utrzymania na podobnym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę ciężko znaleźć auto z duszą, które daje tyle radości z jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak takich
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak takich.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8t 150KM 110kW
[l/100km]