Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

momos, 11 lat temu
Silnik 1.8t 150KM 110kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 221 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II SportSedan 1.8t 150KM 110kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Najbardziej i mile zaskoczony jestem spalaniem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : piszczy wentylator nawiewu i trzeba do niego dość często zaglądać.
Karoseria : Gril słabo zabezpieczony
Inne : ścierająca sie warstwa wierzchnia kokpitu
4,0
Całokształt
Fantastyczne auto dla każdego. Rodzina,czy też single znajda w tym aucie \"to coś \" dla siebie. Duże,szybkie,ekonomiczne, no i to co najważniejsze... ma charakter.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny,mocny,elastyczny. Od 1500 obr/min wkręca się na wyższe bez żadnego problemu.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrana. Przełożenia odpowiednie,dośc ekonomiczna a jednocześnie potrafi popchnąć tego nie małego w końcu Saab\'a. Cicha, łagodnie obsługiwana potrafi sie odwdzięczyć.
4,0
Układ jezdny
Nie wiem jak inni użytkownicy,ale ja jestem zadowolony z tego co oferuje fabryka. Dbając o to by nie wpadał w dziury, można cieszyć sie długo sprawnością.
Komfort
4,0
Widoczność
Po prostu widac wszystko. Zarówno na boki jak i do tyłu jest bardzo dobrze z widocznością. Wiadomo, trzeba uważać cofając,bo to w końcu kawałek auta.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Wnętrze zrobione pod kierowcę, po krótkim czasie użuwania, wszystko robi sie intuicyjnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oprócz małych problemów z wentylatorem (lubi piszczeć co jakis czas) cała reszta jest doskonała. Nawiew jest bardzo dobry,wystarczy w zimowy poranek wentylator na \"3\" i ogrzewanie na Max i szyba szybko sama sie odszrania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najwygodniejszy mój samochód. Mam skórzana tapicerke i podgrzewane fotele, tylna kanapa bardzo wygodna i obszerna. Zarówno kierowca jak i reszta bardzo wygodnie podróżuje.
4,0
Wyciszenie
Słychać silnik na wyższych obrotach,ale mnie to absolutnie nie przeszkadza, zwłaszcza, że to miły dla ucha pomruk. Może jeszcze zimą słychać odrobinę ogumienie, ale chyba każde zimowe oponki sa głośniejsze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj jestem najmilej zaskoczony. Nie ujeżdżam swojego Saaba na sportowo,ale czasami po autostradzie mam okazje przekonać się,że to autko ma sportowe zacięcie, mimo swoich gabarytów. Serwis byc może nie jest zbyt tani,ale czy którykolwiek serwis jest tani tak na prawdę?
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na skandynawska marke nie jest źle. Jesli uda sie kupic dobry egzemparz ( a o to raczej nie jest trudno), jeśli sie zadba jeszcze i da coś od siebie, to na prawde warto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nie jest nowe, więc nie spodziewam się \"fabryki\". Zurzyte są pokrętła fabrycznego radia, porysowane plastiki (poprzedni własciciel miał chyba niesfornego pieska).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Fantastyczne auto,może serwis nie jest zbyt tani, ale jakość jazdy zastępuje wszystko. Bardzo elastyczny silnik (B207), moc wystarczająca do poruszania sie sprawnie i ekonomicznie. Bardzo wygodny zarówno dla kierowcy i pasażerów. Następny Saab\'ek będzie mocniejszy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8t 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
8,1
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportSedan