Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II Cabrio

adamciolkowski@gmail.com, 14 lat temu
Silnik 2.0 Turbo 210KM 154kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 53 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Saab 9-3 II Cabrio 2.0 Turbo 210KM 154kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Piekne auto, nietuzinkowe :)
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Wspanialy silnik, duzy moment obrotowy. Pracuje rowno, czuc zapas mocy. Piekny dzwiek turbiny.
4,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia z opcja senstronic. W opcji manualnej biegi przelaczaja sie ladnie, dokladnie, dosc szybko.Sa lepsze automaty (7G, DSG) ale ten nie jest zly.
5,0
Układ jezdny
Powinienem dac dobrze, gdyz to cabrio i konstrukcja nigdy nie bedzie tak sztywna jak w limuzynie, ale jak na cabrio jest 5.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc z przodu i na boki super (brak slupkow). Do tylu slabo przez okienko w daszku ale z pomoca przychodza dobre lusterka i czujnik parkowania.
5,0
Ergonomia
Wspaniala pozycja za kierownica, az nie chce sie wysiadac. Kluczyk wymaga chwile przyzwyczajenia, do tego stopnia że teraz wsiadajac do innych aut, pakuje kluczyk tam gdzie jest w saabie:) Przyciski duze, wyrazne, intuicyjnie. Dam 5- bo niektore sa zbyt male (przy radiu)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzezen, zimna ciepło. Latem klimka chłodzi. Jak na cabrio bardzo dobrze trzyma temperature wewnatrz w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciezko ocenic ten punkt bo to cabrio. Odbyłem kilka wypadow za miasto w 4 osoby i z bagazami. Średnia wzrostu moja i pasażerów to ok 180-185cm, nie bylo jak w limuzynie ale nikt specjalnie nie narzekał. Jesli chodzi o podróż samemu i we 2 to jest ideał. To nie jest auto rodzinne. I znowu, jak na zwykłe auto 3+, ale jak na cabrio to zdecydowanie 5.Średnia to 4:) Dobry plus powiedzmy
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie ogólne średnie, ale przecież nad głową mamy brezent. Daje 4 gdyż dach jest bardzo szczelny, dokładnie przylegają szyby i nie słychać jakis niepotrzebnych świstów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciezko to ocenić.. Najniższe spalanie jakie udało mi się zanotować w trasie to 6,7litra .. biorąc pod uwagę automat i 210KM z turbiną to niezly wynik. Zdarzyło mi się jednak zanotować również 16 litrów w cyklu 1-2 w korku od świateł do świateł. Przy jeździe mieszanej 60% trasa i 40% miasto jest to ok 10-10,5litra.
4,0
Stosunek jakość/cena
NOWY BARDZO DROGI, UŻYWANE BARDZO TANIE :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Normalne zuzywanie sie eksploatacyjnych części.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych powaznych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II Cabrio 2.0 Turbo 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
96,00 zł
18,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II Cabrio