Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II Cabrio

kaxiu@op.pl, 14 lat temu
Silnik 1.8t 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 69 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II Cabrio 1.8t 150KM 110kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jak na 150 koni wykazuje się wyjątkową sprawnością.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbodoładowanie - maksymalne osiągi od 2 do 6 tys obr.
5,0
Skrzynia biegów
Idealnie się zmieniają, jednak z uwagi na turbodoładowanie nie trzeba tego robić zbyt często.
5,0
Układ jezdny
Dobre wyczucie kierownicy, dodatkowo biernie skrętna tylna oś.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu jak w zwykłym 9-3,z dachem do tyłu średnia.
5,0
Ergonomia
Indywidualizm, który docenia się po paru tygodniach jazdy (chociażby położenie stacyjki).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako dwu osobowe auto - idealne. Pomimo sporego wzrostu mam mnostwo miejsca. W dłuższą trasę - max 3 osoby, 4 tylko po mieście. Bez dachu poza miastem tylna kanapa odpada.
5,0
Wyciszenie
Pomimo materiałowego dachu do 170 ciszej niż w większośći aut. Powyżej dach trochę \"łopota\".
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z uwagi na sporą masę i turbodoładowanie auta pali prawie tyle samo przy bardzo oszczędnej jeździe, co przy jeżdzie dynamicznej. Ceny przeglądów jak w oplu, części ciut droższe, ale poza tylnymi wahaczami (sieć 2x 550 + m, poza siecią 2x 250 +m) raczej nic nie trzeba wymieniać. Olej przy dynamicznej jeździe - co 15 tys km. Jedna opona 500-600zl, wycieraczki szyby przedniej - 150zł komplet.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jako używany - wyjątkowo tani luksusowy kabriolet o sportowym zacięciu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W aucie jest masa elektroniki, bardzo sporadycznie zdarza się że coś nie chce się wyłączyć/włączyć na co pomaga wyjęcie kluczyka. Poza tym przez około 17 tys km jedna drobna usterka - 160zl poza ASO.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nieodnotowano

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8t 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II Cabrio 1.8t 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
21,00 zł
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II Cabrio