Silnik
: Jak na 150 koni wykazuje się wyjątkową sprawnością.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbodoładowanie - maksymalne osiągi od 2 do 6 tys obr.
5,0
Skrzynia biegów
Idealnie się zmieniają, jednak z uwagi na turbodoładowanie nie trzeba tego robić zbyt często.
5,0
Układ jezdny
Dobre wyczucie kierownicy, dodatkowo biernie skrętna tylna oś.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu jak w zwykłym 9-3,z dachem do tyłu średnia.
5,0
Ergonomia
Indywidualizm, który docenia się po paru tygodniach jazdy (chociażby położenie stacyjki).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako dwu osobowe auto - idealne. Pomimo sporego wzrostu mam mnostwo miejsca. W dłuższą trasę - max 3 osoby, 4 tylko po mieście. Bez dachu poza miastem tylna kanapa odpada.
5,0
Wyciszenie
Pomimo materiałowego dachu do 170 ciszej niż w większośći aut. Powyżej dach trochę \"łopota\".
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z uwagi na sporą masę i turbodoładowanie auta pali prawie tyle samo przy bardzo oszczędnej jeździe, co przy jeżdzie dynamicznej. Ceny przeglądów jak w oplu, części ciut droższe, ale poza tylnymi wahaczami (sieć 2x 550 + m, poza siecią 2x 250 +m) raczej nic nie trzeba wymieniać. Olej przy dynamicznej jeździe - co 15 tys km. Jedna opona 500-600zl, wycieraczki szyby przedniej - 150zł komplet.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jako używany - wyjątkowo tani luksusowy kabriolet o sportowym zacięciu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W aucie jest masa elektroniki, bardzo sporadycznie zdarza się że coś nie chce się wyłączyć/włączyć na co pomaga wyjęcie kluczyka. Poza tym przez około 17 tys km jedna drobna usterka - 160zl poza ASO.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nieodnotowano
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8t 150KM 110kW
[l/100km]