Szukaj

Oceny Saab 9-3 I

Podsumowanie 151 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Saab 9-3 I - Oceń swoje auto
4,22
średnia ocena z 151 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
90%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (72)

4,8
~Tomaski
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
silnik... wbrew opinii zasłyszanych ludzi, którzy autem tym nie przejeździli choćby 10kkm= silnik sterej konstrukcji, mocny, odporny i nie psujący się wcale. To osprzęt silnika psuje się, a nie sam silnik. Prawdopodobnie gdyby nie niemiecka pompa wtryskowa, nie niemiecki EGR, MAP, MAF, wtryski, i poduszki silnika... nie psuło by się nic, aż GM stanąłby na krawędzi bankructwa. Jak kiedyś tam Volvo. Silniki 2,2 przelatują po 450kkm i wciąż jest...
4,8
~Tomaski
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
EGR - czyszczenie dolotu silnika z osadów+zaworu EGR; jeśli zawór daje wciąż błędy regeneracja za350, wymiana900
4,6
~M.S.D.
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Żeby tylko silnik - spodziewałem się czegoś na tym poziomie kupując 185 koni ale zawsze mam frajdę jak docisnę to nawet nie wiem kiedy i już jest 130 140... Ogólnie całokształt.
4,5
~Pioterr
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Daje mnóstwo zabawy. Nie spodziewałem się, że aż tyle.
4,0
~noniemożliwe
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Kultura pracy oraz elastyczność tego silnika to świetna sprawa. Nie sądziłem, że będę miał z niego aż tyle frajdy.
4,2
~Mat
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Elastyczny, ekonomiczny i całkiem szybki diesel, bez problemu odpala nawet w ostrej zimie.
4,2
~Mat
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Pompa wtryskowa podobno zawsze pada po 200 000 km.
3,8
~hubert@plusnet.pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Po przesiadce z gazu zawsze zaskakuje :)
3,8
~hubert@plusnet.pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Padła skrzynia biegów po 270 tys. Być może z powodu trzymania ręki na dźwigni drążka.
4,2
~DK; drkz@o2.pl
Saab 9-3 I
Cabrio 2.0 T 185KM 136kW
Saab 9-3 I