Oplowski diesel przeszczepiony do saaba jest hałaśliwy ale z dobrymi osiągami i spalaniem na przyzwoitym poziomie
5,0
Skrzynia biegów
wszystko działa bardzo dobrze
5,0
Układ jezdny
Po przejęciu saaba przez GM to w zasadzie odpowiednik wielkością opla vectry ale prowadzi sie jak auto o klasę wyżej. Waży 1500 kg
Komfort
4,0
Widoczność
Ja nie mam roblemów
5,0
Ergonomia
W środku czuć klimat saaba w tym modelu i dzięki temu duże i czytelne guziczki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik sprawuje się doskonale. Ogrzewanie musi być dobre w szwedzkim samochodzie. Webasto to znakomity wynalazek na srogie zimy, no i oczywiście podgrzewane fotele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dobrze. Z tyłu nieco skromniej ale konkurencja nie oferuje nic więcej
4,0
Wyciszenie
Słychać tylko diesla i muzykę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny są bardzo wysokie ale istneiją zamienniki materiałów eksploatacyjnych
5,0
Stosunek jakość/cena
Za podobne pieniądze można kupić zwykłe szare auto jak vw, opel. A ja wybrałem po raz drugi saaba i jestem zadowolony. To auta z duszą :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujnik ciśnienia powietrza atmosferycznego. Odcinał turbinę. Wystarczyło przeczyścić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
A co tutaj może się popsuć? Jak się popsuje to kupię kolejne auto marki saab
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TiD 125KM 92kW
[l/100km]