Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 I Hatchback

Tomaski, 13 lat temu
Silnik 2.2 TiD 125KM 92kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 265 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW 2001-2002 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Auto inne, rzadkie i wymagające. Wymagające są wszystkie ale to wyjątkowo zasługuje na trzymanie w stanie super.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : EGR wymienia się za 900zł, a nie czyści przez dziesiątki tyś. km.
Karoseria : wycieraczki przednich lamp - można je zdjąć(ramiona) i tak jeździć, ale i da się naprawić je.
Inne : Brak. To auto przy 265kkm nie spuje się.
5,0
Całokształt
Przezarąbisty zakup to był. I wręcz dołożę każde potrzebne pieniądze bo nie widzę zamiennika w tej wartości i tych właściwościach.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik 2.2 TiD to silnik z dostawczaka. Kultura pracy nie jest tu najważniejsza, a to, że nie ma co się popsuć. Inna sprawa osprzęt Boscha, który jak ta firma jest o du otłuc = żywotność partsów jest dopasowana do utrzymywania koncernu Bosch na powierzchni, nie do niezawodności. Ot w latach tego auta wymyślono, że motoryzacja przestanie być duchowa a księgowa.
5,0
Skrzynia biegów
Po prostu wszystko perfekt działa. I w zimie i w lato. Wręcz dziwne jest, że nie ma różnic między -25 a + 30...
4,0
Układ jezdny
Doskonały układ to ma Viggen (jak na auto z belką skrętna czyli rozwiązaniem raczej do zakupowych kompaktów), a tu jest po prostu dopasowanie do mocy i przeznaczenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Tylne spojler na klapie wyznacza koniec auta co znacznie ułatwia cofanie.
5,0
Ergonomia
SAAB tu przewodzi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik daje radę nawet temp +37stC. Cóż tu pisać. Klima i grzanie są jakie być powinny w każdym aucie. `
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jednym dobrze (mnie), a innym ciasno. Mnie pasują fotele z 9-5tki i z przodu jest bajkowo. Z tyłu jeździ piesek. I nieproszeni goście
4,0
Wyciszenie
Auto jest wyciszone dobrze ale ten diesel jest słyszalny wyraźnie. Mnie to akurat odpowiada:-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonimiczne auto to takie z luzami w zawieszeniu, złą geometrią, starymi oponami, szyba podrapana i mało już widać, światła działają trochę ale świecą w drzewa i popraedzającego-niewinnego itp... czyli 80% aut w tym kraju:-))) Prowincja uwielbia auta, które jeszcze jadą ale gdyby wypadło hamulec w podłogę wcisnąć podłoga lub pedał ustąpi. Ale ważniejsze, że \"tanio\" czyli druciarsko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rekord świata!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SAAB nie psuje się jak Ford czy VW (tak, miałem młode i stare z obu tych marnych firm). Wszystko działa - a psującym się drobiazgiem jest SID=wyświetlacz, czy przednie wycieraczki lamp.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
EGR psuje się ludziom, kórzy twierdzą, że 900zł za nowy to za dużo. I czyszczą go parokrotnie i próbują oszczędzić i setki wątków o błędach od ERG\'u jest, a wystarczy wymienić raz na 200-250.000km

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 TiD 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 I Hatchback