Auto w cenie golfa :), koniecznie przed zakupem golfa z tego okresu przejedź się saabem napewno będziesz mile zaskoczony/a.
Wrażenia
4,0
Silnik
Demonem nie jest, ale napewno jest bardzo elastyczny szczegolnie od 3-go biegu w góre.
Wyprzedzanie na 5-tym biegu nie sprawia kłopotu.
W trasie jest duzo ciszej niż w mieście, ale to przecież diesel :)
5,0
Skrzynia biegów
Na razie nie miałem z nią żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie oceniam na bardzo dobre, wahacze przednie wymieniałem po przejechaniu 80.000 km.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak ktoś ma trochę doświadczenia i odwagi to parkowanie tyłem nie powinno mu sprawić kłopotu :)
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń :) Latem chłodno, zimą upał :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo komfortowo, z tyłu już dużo gorzej. Dobre auto dla rodziny z małymi dziećmi.
Ogromny bagażnik, a na nogi dzieciaki nie potrzebują zbyt dużo miejsca :)
4,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach i rano to trzeba się trochę przyzwyczaić, ale w trasie jest już dużo lepiej.
Przy 140 km/h pełna kultura pracy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przejechałem kiedyś 800 km jednego dnia po polskich drogach i spalanie wyszło 5 litrów.
Nie przekraczałem 100-wki, ale to taki eksperyment był :) Normalnie jeżdżę w trasie do 140-tu 3.000 obr/min. Zdrowo dla silnika i całkowicie mi wystarcza.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niedrogie kultowe auto z dobrym wyposażeniem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 157 tyś km wymieniałem turbinę.
Od jakiegoś czasu mam problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego. Niby nic poważnego, ale strasznie denerwująca usterka. Samochód musi byc w ciągłym użytkowaniu bo jak jeden dzień postoi to jest problem z odpaleniem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TiD 125KM 92kW
[l/100km]