Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 I Hatchback

rahim, 14 lat temu
Silnik 2.2 TiD 115KM 85kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 182 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW 1998-2000 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wybrałem silnik, ponieważ to zdecydowanie bardzo ważny element każdego samochodu. Ogólnie wszystko zaskoczyło mnie pozytywnie. Zdecydowanie kupiłbym ten samochód raz jeszcze.
5,0
Całokształt
Ten samochód był spełnieniem moich marzeń i jestem nim po prostu oczarowany. Pomimo kilku mankamentów, jest to doskonałe auto, które mam nadzieję będzie mi służyło jeszcze bardzo długo. Ponadto jeśli ktoś chce się wyróżniać, jeździć samochodem, który nie stoi na co drugim parkingu, powinien zainteresować się właśnie Saabem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 2.2 TiD pracuje całkiem dobrze, ale jego minusem jest z pewnością dość wyraźna turbodziura. Oprócz tego jest całkiem ekonomiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie bardzo precyzyjna, świetnie się jeździ. Zmiana biegów to prawdziwa przyjemność.
4,0
Układ jezdny
Nie mam jakichś zastrzeżeń co do układu jezdnego. Jest po prostu dobrze.
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność niestety pozostawia według mnie wiele do życzenia. O ile z przodu jest całkiem znośnie - o ile pamięta się o dość wysuniętym zderzaku - to z tyłu jest już bardzo źle.
5,0
Ergonomia
Samochód jest bardzo wygodny, a jazda nim to prawdziwa przyjemność.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ten element oceniam dobrze. O ile w \"normalną\" pogodę można dopasować temperaturę w samochodzie, to w bardziej pochmurne dni, jadąc z wieloma osobami, dmuchawy trochę nie wyrabiają, ale jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i pasażera z przodu jest całkiem spora, nie można tutaj niczego zarzucić. Niestety jazda z tyłu do przyjemnych już nie należy, ale myślę, że ważniejsze jest to co się dzieje z przodu.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie przeciętne. Na zimnym silniku elementy plastikowe mogą grać na nerwach, po prostu lubią sobie potrzeszczeć. Gdy samochodzik się rozgrzeje jest znacznie lepiej i hałas nie jest drażniący.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jest całkiem ekonomiczny. W trasie można spokojnie jeździć w granicach 6-7 litrów na 100 km. Wiadomo że im ostrzejsza jazda tym apetyt na paliwo trochę większy, a w mieście trzeba się spodziewać tych 8 litrów. Natomiast jeśli chodzi o części to nie ma problemu, ponieważ większość podstawowych elementów pochodzi z Opla.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód z silnikiem diesla, z bogatym wyposażeniem, z roku 2000, za ledwo ponad 10 tysięcy złotych? To właśnie Saab. Mało ludzi decyduje się na taki samochód, więc nie osiągają jakichś zawrotnych cen na rynku wtórnym.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory samochód mnie nie zawiódł. Nie wystawię jednak najwyższej oceny, gdyż zawsze może się coś przytrafić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki na razie mnie nie nękają (oby nigdy!), więc nie mam nic do zarzucenia.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 TiD 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 I Hatchback