Inne
: deska rozdzielcza - na zdjeciach jest nijaka, dopiero jak sie do niego wsiadzie to sie zmienia zdanie ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: odma - wada fabryczna, do ktorej w Polsce GM sie nie chce przyznac
Układ elektryczny
: listwa DI - pada sobie czesto - koszt to ok. 1000 PLN
Zawieszenie
: lozyska amortyzatorow - koszt jednego to 350 PLN
4,0
Całokształt
Za to wszystko odwdziecza sie niesamowita frajda z jazdy... szczegolnie na dlugich trasach... i podczas wyprzedzania :)
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
czasami problemy z wrzuceniem biegu
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
na światłach czasem trzeba sie wychylac :) chyba, ze sie nauczy czlowiek zatrzymywac kilka metrow wczesnije, dzieki \"widocznosci\" do tylu nauczylem sie cofac na lusterkach :)
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, latwo sie nauczyc, ale warto tez poczytac instrukcje - mnostwo ukrytych funkcji ...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
na klimei nie ma prawa parowac, ale w trybie Econo w czasei deszczu juz bedzie parowac
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK, z tylu, mimo, ze wyglada na duzy samochod, strasznie malo miejsca - za to duzy bagaznik :)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w korkomiescie - do 14/100, w trasie na autostradzie z klima i nie ooszczedzanym turbo - ok. 10/100
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niby dobrze, ale wkurzaja drobiazgi takie jak:
- wycieraczki reflektorow
- spryskiwacz tylnej szyby
- wyswietlacz komputera
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 200 tys padalo:
- listwa DI
- pompa wodna
- lozysko klimatyzatora
- lozyska amorttyzatorow (licza sobie za ni ajak za zboze)
- male wycieki oleju z bloku silnika
- slynna odma .. odpukac na razie nie u mnie ...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T SE 185KM 136kW
[l/100km]