Żałuję, że po 9 latach jeżdżenia SAAB producent zmusił mnie do rozejrzenia się (za 2-3 lata) za nową marką. Now 9-3 utracił najważniejsze walory, jakimi były: bagażnik, blokady skrzyni biegów i wiele innych cech wyrózniających markę. Wierzę że dzięki protestom podobnych do mnie "Saabistów" powróci klasyczna linia a wprowadzenie SEDAN i nazwanie go SAAB 9-3 uznane będzie za wypadek przy pracy...
Wrażenia
5,0
Silnik
to mój II-gi SAAB, wspaniały elastyczny silnik, ponadprzeciętne osiągi
5,0
Skrzynia biegów
krótkie przełożenia, b. rzadko problem z I biegiem, ale bywa..
5,0
Układ jezdny
precyzja, nawet po wielu latach eksploatacji
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra, brak "martwych pól", dobry profil tylnej szyby
4,0
Ergonomia
jedyny zarzut to otwieranie szyb pod hamulcem ręcznym, reszta ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutów w wersji automatyczne A/C, w manualnej kłopoty latem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy OK, dla dorosłych pasażerów przeciętnie
4,0
Wyciszenie
słucham myzyki, zamiast silnika a ten ostatni jej nie zakłóca
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok. 10,5l/100km w mieście, ok. 1 l. mniej w trasie, PLN 700/12mies. w ASO
4,0
Stosunek jakość/cena
za mój zapłaciłem ok. PLN 95.000,-. i tyle na pewno jest wart !!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W poprzednim (900S) "padł" układ wydechowy po 15.000km, w obecnie używanym 9-3 nie padło nic i od nowości nie miałem preblemów z JAKIMIKOLWIEK awariami. Po 50.000km ciągle oryginalne klocki hamulcowe!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 i T 185KM 136kW 1998-2002