Inne
: Pękł przewód w układzie chłodzenia. koszt naprawy 150 zł
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje równo i cicho. trzyma równe obroty, podczas jazdy zaskakuje niezwykła elastycznośc i kultura pracy.
4,0
Skrzynia biegów
dobrze
5,0
Układ jezdny
kto sie raz przejedzie ten sie od razu zakocha
Komfort
3,0
Widoczność
Wysokie osoby musza się przyzwyczaic żeby na światłach stawać troszkę dalej żeby widzieć sygnalizator.
5,0
Ergonomia
Według mnie wszystko na swoim miejscu. Z początku tudno się przyzwyczaić do stacyjki i przycisków otwierania szyb miedzy fotelami. To mój drugi Saab więc nie przeszkadza mi juz to.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna klimatyzacja szybko grzeje i dobrze chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu duzo miejsca, z tyłu troszkę mniej kosztem dużego bagażnika.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre. Trudno zorientowac sie jak szybko się jedzie ;-)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jesli ktoś kupuje saaba który ma 185 koni to musi się liczyć z tym że bedzie odwiedział częściej stację benzynową, jednak nie ma tragedii. Zadbane egzemplarze odwdzięczaja się niezawodnością.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nie ma tak samo prestiżowego, dobrze wyposażonego, niezawodnego auta z wspaniałym silnikiem i nietuzinkowym wyglądem. Łaczy w sobie niezawodność niemieckich aut, sportowe osiągi japończyków oraz niesamowity skandynawski design.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pekniety wąż w układzie chłodzenia. koszt wymiany z robocizną 150 zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T 185KM 136kW
[l/100km]