Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 I Hatchback

ROBSON Z POZNANIA, 19 lat temu
Silnik 2.0 i 130KM 96kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 0 tys. km
Saab 9-3 I Hatchback 2.0 i 130KM 96kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
MA WIECEJ ZALET NIZ WAD . DOSYC SZYBKI , DOBRZE SIE GO PROWADZI , WYPOSAZENIE KTÓRE WPŁYWA NA BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT JAZDY B. DOBRE , NIETUZINKOWY WYGLĄD . MOZNA BY WYMIENIAC WIECEJ . MARZYŁEM O SAABIE PRZEZ 2 LATA I W KOŃCU GO KUPIŁEM . I NIE ŻAŁUJE . ALE MA TEZ PEWNE MANKAMENTY NP. PRZEDNIE ZAWIESZENIE , DOSYC GŁOSNY SILNIK . UWAŻAM ZE TO DOBRY SAMOCHÓD O INTERESUJĄCYM WYGLĄDZIE I PEWNYM PRESTIZU . WARTO SPRÓBOWAC !!
Wrażenia
4,0
Silnik
KULTURA PRACY DOBRA , SILNIK NA ZEWNATRZ DOSYĆ GŁOSNY SZCZEGÓLNIE PO WŁĄCZENIE SIE WENTYLATORA , RÓWNA PRACA , ELASTYCZNOŚC RÓWNIEŻ DOBRA , Z WIEKSZYM OBCIĄZENIEM RADZI SOBIE TROCHE GORZEJ , ALE NA POSZCZEGOLNYCH BIEGACH POWYZEJ PEWNYCH PREDKOSCI I OBROTÓW DOSTAJE NAGLE NIEZŁEGO " KOPA "
5,0
Skrzynia biegów
PRACUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ , LEKKO , BEZ HACZENIA , TYLKO CZASAMI TRUDNIEJ WCHODZI WSTECZNY
4,0
Układ jezdny
DOBRZE TRZYMA SIE DROGI , ZAWIESZENIE DOSYC TWARDE I PRZEZ TO MNIEJ KOMFORTOWE , ŁADNIE POKONUJE ZAKRĘTY , SAMOCHÓD MA ZAŁOZONE ALUFELGI I SZERSZE OPONY PRZEZ CO NA DROGACH GDZIE SĄ KOLEINY TRUDNIEJ UTRZYMAĆ KIERUNEK JAZDY , UKŁAD KIEROWNICZY JAK DLA MNIE DOBRY ALE ZBYT CZUŁY , ZAWIESZENIE Z PRZODU CZASAMI DAJE ZNAĆ O SOBIE ALE TYLKO NA KIEPSKICH DROGACH( STUKI )
Komfort
4,0
Widoczność
DWA ZASTRZEŻENIA - W PRZYPADKU COFANIA TRUDNO WYCZUĆ GDZIE KOŃCZY SIĘ TYŁ ORAZ SŁABA WIDOCZNOŚĆ W PRAWO SZCZEGÓLNIE GDY OBOK KIEROWCY SIEDZI PASAŻER ( GŁOWA PASAŻERA , ZAGŁOWEK JEGO FOTELA I SŁUPEK POMIĘDZY PRZEDNIMI I TYLNYMI DRZWIAMI )
5,0
Ergonomia
JAK DLA MNIE WSZYSTKO O.K. NAWET OTWIERANIE SZYB
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIA JESZCZE NIE SPRAWDZAŁEM ALE WENTYLACJA DZIAŁA BARDZO DOBRZE . AUTO POSIADA AUTOMATYCZNA KLIMATYZACJE . W UPALNY DZIEŃ W CIĄGU KILKU MINUT ROBI SIE PRZYJEMNIE . ALE JEST TEŻ I WADA - WENTYLATORY PRACUJA WTEDY ZA GŁOŚNO .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA Z PRZODU JEST WYSTARCZAJĄCO DUZO . JEDNA UWAGA - PEDAŁY SĄ TROCHE ZA BLISKO SIEBIE I W PEWNYM OBUWIU ROBI SIE MAŁO MIEJSCA NA STOPE PRZY ICH ZMIANIE . Z TYŁU TEZ DOBRZE ALE MOGŁOBY BYC WIECEJ MIEJSCA NA NOGI . DUZY I FUNKCJONALNY BAGAŻNIK - PRAWIE 500 LITRÓW .
4,0
Wyciszenie
W ŚRODKU DOSYC CICHO . MOZNA SPOKOJNIE SŁUCHAC MUZYKI . PRZY WYZSZYCH PREDKOSCIACH ROBI SIE TROCHE GŁOSNIEJ ( SILNIK , OPONY , OPORY POWIETRZA )
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PRZY DOSYC SPOKOJNEJ JEZDZIE , BARDZIEJ ZA MIASTEM ( BO TAM PRACUJE ) I CIAGLE WŁĄCZONEJ KLIMATYZACJI PALI OKOŁO 10 LTR/100 . ALE AUTO POSIADA NOWOCZESNY SEKWENCYJNY WTRYSK GAZU WIĘC JEST DOSYĆ EKONOMICZNE - 12 - 12,5 LTR GAZU NA 100 . SILNIK PRACUJE BEZ PROBLEMU ZARÓWNO NA BENZYNIE JAK I NA GAZIE . CENY PRZEGLĄDÓW I NAPRAW W ASO WYSOKIE ALE NIE MIAŁEM PROBLEMU ŻEBY ZNALEŻĆ SOLIDNY WARSZTAT KTORY PODEJMIE SIE SERWISOWANIA AUTA ZA ZDECYDOWANIE MNIEJSZE PIENIĄDZE .
5,0
Stosunek jakość/cena
SAMOCHÓD KUPIŁEM ZA 27 TYSIECY . WŁOZYŁEM W NIEGO 4 TYSIACE NA CZĘŚCI I WYMIANE MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH . DO TEGO ZAŁOŻYŁEM WTRYSKOWĄ INSTALACJE GAZOWA ZA KOLEJNE 4 TYSIACE . RAZEM 35000 PLN . AUTO WYGLADA B. DOBRZE . STAN TECHNICZNY OCENIANO NA B. DOBRY . POSIADA B. BOGATE WYPOSAZENIE M. IN. SKÓRA , AUTOMATYCZNA KLIMATYZACJA , 4 PODUSZKI POWIETRZNE , RADIO + CD + NIEZŁE GŁOSNIKI , ALUFELGI . DO PEŁNI SZCZĘSCIA MOZE BRAKOWAC TYLKO MOCNIEJSZEGO SILNIKA I JEZELI CHODZI O MNIE TO JESZCZE AUTOMATU . ZA TAKIE PIENIADZE I W OBECNYM STANIE B. DOBRY ZAKUP .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WSZYSTKO NA RAZIE JEST O.K.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
RÓWNIEZ WSZYSTKO NA RAZIE JEST O.K. SAMOCHÓD KUPIŁEM 3 MIESIACE TEMU W KOMISIE DILERA SAABA WE WROCŁAWIU . ZAINWESTOWAŁEM W NIEGO TROCHE PIENIEDZY I ZROBIŁEM PRZEGLAD I WYMIANE POTRZEBNYCH CZĘŚCI . NIE BYŁO TEGO WCALE DUZO . MAM NADZIEJE ZE EKSPLOATACJA BEDZIE PRZEZ DŁUŻSZY CZAS BEZPROBLEMOWA
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-3 I Hatchback