Szukaj

Oceny Saab 9-3 I

Podsumowanie 151 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Saab 9-3 I - Oceń swoje auto
4,22
średnia ocena z 151 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
90%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Saab 9-3 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Saab 9-3 I – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Saab 9-3 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Saab 9-3 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Saab 9-3 I

4,1
~Tomi
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Oceniam saaba 2.0t B205E 150KM stage 1 (200 KM) a nie starszego B204E, niestety lista silników do wyboru jest niepełna. Zawsze chciałem mieć saaba, kusił krokodyl, ale rozsądek skłonił mnie do kupna 9-3 OG i nie żałowałem decyzji nawet przez sekundę. Dużo zależy od tego, w jakim stanie auto do nas trafi, bo zaniedbane egzemplarze potrafią wyczyścić portfel. Auto daje ogromną frajdę z jazdy, ma wg mnie ma świetny, ponadczasowy wygląd (mam...
4,5
~saabiarz
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Nie byłem do końca przekonany czy to był dobry wybór ale po pierwszych kilometrach stwierdziłem ,że lepiej nie mogłem trafić :) Samochód był sprowadzony z Holandii jestem jego 3 właścicielem, kupiłem go od osoby która nie była hojna w naciskaniu na pedał gazu czego skutkiem było czyszczenie silnika i wymiana przepustnicy (wszystko zapchane nagarem). Jeśli ktoś zadba o wymianę oleju i filtrów będzie jeździł dłuuugo bo rozrząd na łańcuchu. Jeśli...
4,0
~noniemożliwe
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 T 205KM 151kW
Dla kogoś kto lubi klasyczne(jeszcze nie stare) samochody to jest to prawdziwy rarytas. Wersja HOT Aero, bo tylko w takiej występował ten silnik, to topowa wersja tego modelu. Komfort, zacięcie sportowe, świetna kultura pracy silnika oraz bogate wyposażenie to znaki rozpoznawcze. Ten samochód w wielu aspektach spokojnie może konkurować z BMW serii 3 z tego samego rocznika. BMW wygrywa tutaj bezsprzecznie tylko w dwóch miejscach - jakość...
4,4
~noniemozliwe
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW
Auto kupiłem w 2010, używane z kosmicznym przebiegiem 326kkm za naprawdę niewielką kwotę. Razem z kosztami akcyzy oraz zarejestrowania wyniósł mnie ok 30% taniej niż średnia cena na naszym rynku w tamtym okresie. Pomimo kilku chrupnięć o których napiszę poniżej, do tej pory uważam, że był to jeden z lepszych zakupów jakie zrobiłem. Stosunek jakości oraz wyposażenia do ceny jest naprawdę przyzwoity. Do tego, co może niektórych dziwić, samochód...
4,6
~Sławek
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Wiem, że nie ma aut doskonałych, są tylko te, które starają się dotrzeć do tej granicy. Saab 9-3 I generacji na pewno jest autem, które znalazło dobrą drogę do tego. Auto szybkie i zrywne, elastyczne, bardzo dobrze się prowadzące, wytrzymałe jak na 12-latka w zadziwiająco dobrej kondycji. Lubi wypić trochę paliwa. Ale aktualnie za ten model z full wyposażeniem (skóra, podgrzewane lusterka i fotele, klima, el. lusterka i szyby, immobilizer,...
4,6
~M.S.D.
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW
Dla mnie po prostu rewelacja. Deska rozdzielcza (zwłaszcza \"imitująca\" drewno) bomba. Fotele wygodne jak diabli, tyłek nie drętwieje nawet po długiej jeździe i nie chce się wychodzić \"rozprostować nogi\". Prowadzi się świetnie zarówno przy 50 jak i 200 km/h. Przyśpieszenie ma odpowiednie, choć na początku jest jeden wielki pisk (po prostu trzeba nie gazować tyle na 1), odpowiednio sunie do przodu od 2 biegu i wzwyż. O silniku już pisałem....
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 I
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
7,3
l/100km
9,5
l/100km
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Tomaski
Saab 9-3 I
Hatchback 2.2 TiD 125KM 92kW
zrobiłem autem 42kkm bez problemów - standardowo turbina przy ćwierć miliona wymagała regeneracji, poza tym żadnych wydatków na same awarie, a raczej na dodatki: wielkie koła wymagane, kolejne opony i kolejne, serwisowanie na dobrzych częściach i płynach czyli nie filtron bo to do polonezów, a mann fiaam, olej nie castrol, orlen czy inne dziady, a dobry motul x-cess 5W40, tarcze tylko dobre, klocki tylko dobre... i całokształt jest taki, że...
4,5
~bogulo[małpa]op[kropka]pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Jest w nim coś co się lubi, mimo tej masy drobiazgów, które trzeba ponaprawiać. Jeżeli traktujesz go z sercem to on odwdzięcza się tym samym. O każde auto trzeba dbać, a saab (samochód) tak jak saab (samolot) wymaga bardzo szczególnej uwagi by liczba startów i udanych lądowań była taka sama. Samochód wymaga bardzo wysokiej kultury technicznej. Jego obsługa nie polega tylko na oględzinach serwisowych, ale także takich codziennych (np. przy...
3,9
~LOTI
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i 130KM 96kW
Cenię moją SAABinkę za nietuzinkowy wygląd jak na youngtimera.Warto serwisować w dobrym serwisie SAAB.Moje spalanie to 12L/100km w trasie,14 L gazu na 100km w mieście.Ja wymieniałem tylko stacyjkę koszt ok.600pln,drobne naprawy serwisowe,najczęściej elektryka...pierdoły ale uciążliwe.Bagażnik pakowny,miejsca dla 4 osób w sam raz.Mam na łańcuszku rozrządu i myślę że będzie mi długo służył.W srodku wygodne fotele,nikłe ślady zużycia przy 225...
3,8
~Gaga
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Oprócz wyglądu w wersji coupe i kilku oryginalnych rozwiązań auto zupełnie przeciętne. Dobre materiały, słabe wykonanie. Dobre silniki ale duże spalanie. Kilka powszechnych i drogich usterek. Bardzo rozwinięte i pomocne forum internetowe użytkowników. Auto dla hobbystów, do codziennej jazdy - niekoniecznie. Mocniejsze i zadbane wersje mogą być już lokatą kapitału.
Saab 9-3 I