Szukaj

Lista ocen Rover 400 II Sedan (83) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 108 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zuko1234567
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Nieźle się trzma jezdni i wiele wybacza. Miałem \"przygodę\" polegającą na tym, że zapomniałem (pijąc spokojnie napój energetyczny, w czasie nocnej trasy) o tym, iż na pewnym zakręcie jest ograniczenie do 40, a u mnie 120. Było ciężko, ale pojazd wybaczył nawet ostre hamowanie w zakręcie. Nie zarzuciło tylem, nie wypadłem z drogi. Zabujało karoserją i pojechałem dalej. Jednak kolegi 406-stka ten zakręt przejechała przy 130 nawet się za bardzo...
5,0
~adm
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Samochód bardzo dobrze się prowadzi, ludzie, którzy mieli okazję poprowadzić mojego rovera zawsze są pozytywnie zaskoczeni, że kierowanie nim to taka przyjemność. Pewnie wchodzi w zakręty, co więcej pewnie się w nich utrzymuje. Zanim zerwie się z założonego toru jazdy ostrzega o tym na tyle wcześnie, że jest czas by zareagować. W normalnej eksploatacji jest po prostu pewny i solidny. Komfort też jest ok.
5,0
~zuko123456
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
W porównaniu do Hondy Accord jaką miałem wcześniej to nie ma co porównywać oczywiści na korzyść Rovera. Było to dla mnie niemałe zaskoczenie pomimo, że Rover miał dość mocno zużyte amortyzatory. Nawet kumpel z Audi A4 '99 stwierdził, że Rover lepiej tłumi i lepiej trzyma się drogi od jego auta, a jeżdżę na 14sto calowych kołach. Niestety amortyzatory przednie kosztują od 300PLN/szt. i nie ma zamienników...
4,0
~Max
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Zawieszenie dość twarde i większe wyboje czy dziury możemy odczuć. Zawieszenie niskie. Samochód pewnie trzyma się drogi i ładnie pokonuje nawet kręte drogi i zakręty. Wspomaganie, które jest idealne bardzo dobrze współgra z resztą. Kierownicę możemy obrócić jednym palcem. Ogólnie zawieszenie jest proste w budowie i co najważniejsze trwałe. Nie mam nic do zarzucenia.
4,0
~Jamalyo
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Roverek jest zawieszony nisko ale jeździ się dosyć komfortowo. Lekkie stuki po najechaniu na nasze pięknie (nie) załatane dziurki w jezdni. Trzyma się drogi jak opętany- nie ważne jaką prędkością jadę. Kierownica nie ucieka na dziurach. Wyprzedza i jeździ się precyzyjnie.
5,0
~tomcy
Rover 400 II
Sedan 2.0 D 86KM 63kW
Wielowahaczowe zawieszenie pozwala bardzo komfortowo podróżować ale cena wymiany już może nie być taka niska, ale doskonale się trzyma drogi do 60km/h, później już za miękki - naciśnięcie pedału hamulca przy wyższych prędkościach w łukach musi być mocno przemyślane
5,0
~Max1907
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
Zawieszenie: bardzo komfortowe i wygodne dzięki zawieszeniu wielowachaczowemu z tyłu; Układ kierowniczy: dobrze reaguje na zmiany kierunku, bardzo dobre wspomaganie. Zimą w śniegu trzyma się świetnie drogi, nie rzuca nim nawet przy większej prędkości.
5,0
~Kam K-ce
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Doskonale trzyma sie drogi, nic dodac nic ując, o wiele lepszy od golfa IV ktorego dotychczas użytkowalem, cała płyta wraz z zawieszeniem w całości z Hondy Civic, to mówi samo za siebie, po roku czasu amortyzatory nie wykazały zadnego zuzycia!!!
4,0
~Messiah
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Moim zdaniem, a nie mam zbyt dużego doświadczenia (2-gi samochód) samochód ma dobre zawieszenie. NIe stuka, nie puka. Wybiera z wdziękiem całkiem spore nierówności. Przy szybkiej jezdzie, nieźle trzyma się drogi. Wspomaganie działa bez zarzutu.

Usterki Rover 400 II

Liczba wpisów: 15

Rover 400 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~michal
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 113KM 83kW
samochód prowadzi sie pewwnie, choc na zakretach lekko zarzuca tylem.Im bardziej obciazony tym zarzucanie bardziej odczuwalne.Zawieszenie w miare miekkie i komfortowe.Przy pelnym obciazeniu(4 osoby,pelen bagaznik i 4 rowery na dachu)nadal milo i komfortowo.
Rover 400 II Sedan