Szukaj

Lista ocen Rover 400 II (126) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 158 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~to.masz.pawel@gazeta.pl
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
głośny - nie wiem czy to wina wyciszenia - czy tłumika środkowego, który mam do wymiany - poobijany - bo poprzedni właściciel - chociaż zamontował BOSALA to zamiast krzywego - założyli mu prosty !!! w efekcie "obniżając" samochód o kilkanaście centymetrów co zaowocowało tym że bęcnął nie raz pewnie tłumikiem - i wymieniony tłumik jest do wymiany !!! (ale chyba temu zawdzięczam, że mam dobry i niedrogi samochód...)
3,0
~MieszAs
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Tutaj nie najlepiej. Silnik lubi duże obroty, a więc nieźle wyje, co dokładnie słychać w środku. Niedoskonałości nadwozia wychodzą już przy 120 kmph, gdzie zaczynamy słyszeć prędkość. O dziwo, jazda tym samochodem zaczyna się powyżej 130 kmph, a przy 170 rozkoszujemy się wyjącym na piątym biegu silniczkiem, który dopiero zaczyna się rozkręcać...
3,0
~adm
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Ogólnie jest dość głośno przez silnik i słabą izolację hałasów. Jednak powyżej 100 km dochodzi szum powietrza, no i im szybciej jedziemy tym gorzej. Granicą komfortu jest jakieś 120km/h. Wtedy silnik jest już na dość wysokich obrotach no i pęd powietrza jest więcej niż słyszalny, ogólnie robi się beznadziejnie. Taki urok.
3,0
~Max
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Tutaj Rover się nie spisał. Wyciszenie jest na poziomie dostatecznym. Do prędkości 100km jest bardzo dobrze, ale już powyżej niestety słychać dość mocno silnik. Prosta rada to maty wygłuszające, które nie kosztują dużo a dają komfort nie do opisania. Zastosowałem takowe i jest idealnie.
4,0
~welllone
Rover 400 II
Hatchback 2.0 Di 105KM 77kW
Wyciszenie jak na dziesięcioletni samochód jest jak najbardziej w porządku. Przy większych prędkościach (powyżej 130 km/h) ma się dziwne wrażenie jakby drzwi były nieszczelne. Powietrze dziwnie śwista, być może to złe rozwiązanie aerodynamiki, nie przeszkadza gdy włączone jest radyjko.
3,0
~Puszek
Rover 400 II
Hatchback 2.0 D 86KM 63kW
no coz.... to juz jest prawdziwa symfonia :) wksploatacja w ciezkich warunkach odcisnela swoje pitno. Deska rozdzielcza, boczki, schowek lubia o sobie dac znak :) seryjne radio i glosniki polecam tylko gluchym :) tylke szyby nie otwieraja sie calowicie i przy szybkiej jezdzie nieprzyjemnie dudnia
5,0
~Pablo z Dublina
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
I znowu: jak na samochod tej klasy, z tym silnikiem, tej wielkosci: autko jest calkiem dobrze wyciszone. Silnik slychac dopiero przy 130-140Km/godz, choc i wtedy glosniejszy dzwiek dochodzi z kol. Przy bardziej agresywnej jezdzie z silnika dochodzi cichy ale bardzo przyjemny dzwiek;-)
3,0
~Jamalyo
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
W mieście i do 120-130 km/h silniczek pyrka bardzo miło dla ucha.Przy przyśpieszaniu fajnie warczy. Powyżej 130 staje się głośny (wyraźnie przydałby się 6 bieg bo mocy mu nie brakuje). Przy większych prędkościach oprócz tego słychać jedynie szus kół i opływanie powietrzem kabiny.
4,0
~ROVEROMANIAK
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Auto juz słychać przy odpalaniu ale moze dlatego ze jest zamontowany stożkowy filtr powietrza i sportowy wydech więc moja ocena jest pewnie za niska ponieważ znam go takiego od początku. ale jak się nie przekracza 2500obr to auto jest ciche

Usterki Rover 400 II

Liczba wpisów: 15

Rover 400 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~yahoo
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Niestety jazda na obrotach, które naprawdę lubi ten silnik powoduje konieczność zwiększania głosu lub poprawiania radia. Na autostradzie przy prędkości 140-160km/h po pewnym czasie zaczyna przeszkadzać. Dziur praktycznie nie słychać.
Rover 400 II