Szukaj

Lista ocen Rover 400 II (129) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 155 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zuko1234567
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Nieźle się trzma jezdni i wiele wybacza. Miałem \"przygodę\" polegającą na tym, że zapomniałem (pijąc spokojnie napój energetyczny, w czasie nocnej trasy) o tym, iż na pewnym zakręcie jest ograniczenie do 40, a u mnie 120. Było ciężko, ale pojazd wybaczył nawet ostre hamowanie w zakręcie. Nie zarzuciło tylem, nie wypadłem z drogi. Zabujało karoserją i pojechałem dalej. Jednak kolegi 406-stka ten zakręt przejechała przy 130 nawet się za bardzo...
5,0
~adm
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Samochód bardzo dobrze się prowadzi, ludzie, którzy mieli okazję poprowadzić mojego rovera zawsze są pozytywnie zaskoczeni, że kierowanie nim to taka przyjemność. Pewnie wchodzi w zakręty, co więcej pewnie się w nich utrzymuje. Zanim zerwie się z założonego toru jazdy ostrzega o tym na tyle wcześnie, że jest czas by zareagować. W normalnej eksploatacji jest po prostu pewny i solidny. Komfort też jest ok.
5,0
~zuko123456
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
W porównaniu do Hondy Accord jaką miałem wcześniej to nie ma co porównywać oczywiści na korzyść Rovera. Było to dla mnie niemałe zaskoczenie pomimo, że Rover miał dość mocno zużyte amortyzatory. Nawet kumpel z Audi A4 '99 stwierdził, że Rover lepiej tłumi i lepiej trzyma się drogi od jego auta, a jeżdżę na 14sto calowych kołach. Niestety amortyzatory przednie kosztują od 300PLN/szt. i nie ma zamienników...
4,0
~Max
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Zawieszenie dość twarde i większe wyboje czy dziury możemy odczuć. Zawieszenie niskie. Samochód pewnie trzyma się drogi i ładnie pokonuje nawet kręte drogi i zakręty. Wspomaganie, które jest idealne bardzo dobrze współgra z resztą. Kierownicę możemy obrócić jednym palcem. Ogólnie zawieszenie jest proste w budowie i co najważniejsze trwałe. Nie mam nic do zarzucenia.
5,0
~Blady
Rover 400 II
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Zawieszenie i układ kierowniczy po prostu SUPER - niezniszczalne. Auto jak odsprzedawałem przy przebiegu 220000 tys auto nie miało wymieniane od nowości końcówek drążków kierowniczych, amortyzatorów i przechodziło przeglądy bezproblemowo. Takiego zawieszenia nie znajdziecie w Golfach IV itp. Dziury oraz przeszkody poprzeczne pokonuje rewelacyjnie
3,0
~gr4bos
Rover 400 II
Hatchback 2.0 D 86KM 63kW
To akutat kwiestia gustu, jedni wola miekko a inni twardo :D wedlug mnie nie jest zle ale tez nie jest super ;p zawsze mozna troche to zmienic ;p jesli chodzi o trzymanie sie na drodze to napewno nie jest to samochod sportowy ;D nie oczekujmy za wiele ;D duzy skret niestety trzeba czasami parkowac na 3 razy :D
5,0
~yahoo
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Moim zdaniem doskonały. Komfort zapewnia płynność i ciche wybieranie nierówności. Niemieckie auta w porównaniu do Rovera jeżdżą jak dorożki. Nie zapewnia idealnego trzymania w zakrętach, ale na prostych odwdzięcza się w 100%. Pod względem komfortu jazdy może ustępować jedynie francuzom.
5,0
~marley73@tlen.pl
Rover 400 II
Hatchback 2.0 D 86KM 63kW
Zawieszenie jest niesamowite, aż trudno uwierzyć, że trzynastoletnie auto wytrzymuje jazdę po wałbrzyskich dziurawych drogach, takich tras nie powstydziliby się organizatorzy rajdów off-road :-))) Uwaga! Zauważyłam, że jedną z wad Roverków jest OGROMNY promień skrętu, ale do tego można się przyzwyczaić.
3,0
~Puszek
Rover 400 II
Hatchback 2.0 D 86KM 63kW
auta wykorzystuje do pracy i czesto robi jako osobowa ciezarowka :) mimo wszystko zawieszenie nie poddaje sie zbyt latwo.jest dosc sztywne , ale bez wiekszej przesady. jazda w koleinach z pelnym ladukiem wymaga koncentracji - tyl potrafi zaskoczyc. Puste auto clakiem milo pokonuje zakrety.

Usterki Rover 400 II

Liczba wpisów: 15

Rover 400 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Jamalyo
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Roverek jest zawieszony nisko ale jeździ się dosyć komfortowo. Lekkie stuki po najechaniu na nasze pięknie (nie) załatane dziurki w jezdni. Trzyma się drogi jak opętany- nie ważne jaką prędkością jadę. Kierownica nie ucieka na dziurach. Wyprzedza i jeździ się precyzyjnie.
Rover 400 II