Szukaj

Lista ocen Rover 400 II (119) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 165 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~LF
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Tutaj właśnie tkwi największa wada benzynowej 4-setki. Wypalająca się uszczelka pod głowicą (tylko w silnikach benzynowych, diesle nie mają z tym problemu). I mnie to spotkało (przy 220.000 km). Objawy są takie, że ubywa płynu chłodzącego po dłuższej jeździe, a jak w zbiorniczku wyrównawczym zacznie zbierać się czarny oleisty syf + biały \"majonez\" to już można mieć pewność, że uszczelka do wymiany (w porządnym serwisie 1200 zł z robocizną)....
3,0
~Messiah
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
No cóż, raz walnęło koło (piasta), ale to dziury, wiadomo. Trochę cieknący silnik. Ostatnio wymianiałem uszczelkę pod głowicą bo strzeliła na trasie i wylał się cały płyn chłodniczy - podobno to norma w tym modelu, ale nie miło było byc zaskoczonym przy 120 km/h. Koszt wymiany 600 zł (w Bydgoszczy - bo tam mi poszło - musiałem potem jechać z Wrocka pociągiem po samochód :)) Coraz częśćiej trzeba wymieniać jakieś podzespoły - niestety jest to...
2,0
~rover414
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
Z silnikiem cały czas są problemy, odpala kiedy mu się podoba. Układ zapłonowy do bani, musiałem przełożyć cewkę zapłonową w okolice podszybia bo gdy wjechałem w głębszą kałużę auto gasło. W wilgotne dni w ogóle nie odpalało pomimo wymiany całego układu zapłonowego, to już 4 cewka zapłonowa, narazie jakoś jeździ ale nie wiadomo jak długo. Pewnego razu padł termostat i zaczęły się jaja bo auto zaczęło się gotować po wymianie na nowy, póki co...
1,0
~George Prosto z Drzewa
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
jak sie sypie to na calego. powazna usterka nr 1-zapieczenie sie szczeki,szkoda tylko,ze w belgii w drodze do polski. ratunek- szczeka zdjeta z tarczy,deska w srodek,i schowana za nadkole. jakos jechal,hamowanie-strach! powazna usterka nr 2- pekniecie glowicy, szkoda,ze najpierw kupilem nowe opony,akumulator, tlumik,katalizator i klocki hamulcowe, i przeszedl przeglad. glowica poslala go na zlom,bo nikt nie dawal gwarancji jak dlugo pochodzi...
2,0
~TW
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Duża liczba , także powtarzających się, awarii: pękający pasek klinowy z powodu blokującego się napinacza, chłodnica, rozrusznik, zawieszenie, rozsczelniona turbina, konieczne było usuięcie immobilizera i centralnego zamka z powodu awarii - nowych nie opłacało się montować - pilot odmawiał posłuszeństwa i nie można było otworzyć ani uruchomić auta. Słaba blacha - mocno koroduje. Katalizator. Słabe sprzęgło - również wymieniane.
4,0
~MieszAs
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Silniki benzynowe serii K wymagają uwagi i dbałości. Silnika tego nie wolno wkręcać powyżej 3000 RPM dopuki się całkowicie nie rozgrzeje. Należy często sprawdzać ilość płynu chłodniczego. Również jego marka i stan mogą mieć znaczenie. Zadbany silnik jest niezawodny. Katowany - szybko dostaje awarii uszczelki pod głowicą. Naprawa bywa kosztowna, tymbardziej, że większość mechaników ma marną wiedzę o tych silnikach.
3,0
~www.szymon18051983@o2.pl
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 113KM 83kW
musiałem pozbyć się rudego z nadkoli (a dodam, że nienawidzę tego zjawiska wybitnie, tym bardziej, że mam jakiegoś cholernego pecha i rudy lubł wszystkie moje auta), HGF w serii K zawsze wisi w powietrzu; ABS zaczyna mi działać na nerwy(załącza się przy hamowaniu na niskich prędkościach, jak jadę szybciej działa jak należy) , ale to bardziej wina średnio kompetentnych mechaników niż autka
3,0
~elpolako.
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Jedno zdanie wystarczy - uszczelka pod głowicą jest droga w naprawie. Samemu załatwiłem sprawę za jedenaście setek, ale wiem, że w warsztacie potrafią wziąć za to 2000. Po remoncie zrobiłem sobie dziurkę w termostacie z kolektora dolotowego wyciągnąłem kuleczkę od odpowietrznika, dorzuciłem termistor, żeby obniżyć temperaturę włączenia wentylatora i mam spokojną głowę.
3,0
~R over
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Do powaznych usterek zalicze peknieta uszczelke pod glowica. Taka awaria potrafi namieszac wiec warto sprawdzic czy spod glowicy cokolwiek wycieka i profilaktycznie wymienic wczesniej. No i oczywiscie rdza lecz tu bym winil juz wiek auta a nie jego charakterystyke, warto garazowac. Rozrusznik odmowil posluszenstwa i z nim mialem rowniez problem przez caly okres eksploatacji.

Usterki Rover 400 II

Liczba wpisów: 15

Rover 400 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~piotr 69
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Jedyną wadą tego samochodu jest uszczelka pod kolektorem dolotowym 30 - 40 zł. Niestety warsztat za pierwszym razem wymienił uszczelkę pod głowicą, bo płyn chłodniczy spływa właśnie po niej. Taka pomyłka za 1000 zł.Potem okazało się , że rovery 400 taką maja przypadłość. Teraz jest ok.Wymieniałem tez końcówki drążków kierowniczych. cena jak w lanosie ok 250 zł.
Rover 400 II