Za wyjatkiem sporej ilości miejsca
w srodku i dużej dla transportu po złozeniu tylnich siedzień to autko nie jest rewelacyjne. Przeznaczone dla tych co lubia kłopopty i wydatki związane z naprawami.Widac ich jednak na ulicy bo autko jest inne niz banalne Fordy,Ople i Fiaty.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik żwawy i elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi nawet w moim starym aucie wchodzą zgrabnie.
2,0
Układ jezdny
Konstrukcja : kompletna hybryda.
Absurdalne pomieszanie nowoczesności:gruszki hydropneumatycze i smarowane sworznie (łozyska igiełkowe) whaczy !
Naprawy/serwis b.drogie a nieliczni fachowcy zdzierają.
To zdecydowany najwieksza wada tego autka.
Komfort
4,0
Widoczność
Poprawna - wszystkie małe auta maja słaba lub co najwyzej porawna widocznośc.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie małe autko starej konntrukcji miejsca jest dużo.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystkie części są mało dostepne i drogie lub b.drogie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Nowe Rovery sa drogie.Serwis na pytanie "dlaczego az tak drogo " odpowiada "bo to jest Rover".Dlatego firma zbankrutowała.
Moje motto : Never ever Rover !!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 S/L/GTA 75KM 55kW
[l/100km]