Szukaj

Lista ocen Rover 100 II 1.1 L 60KM 44kW 1994-1998 (32)

Pokaż filtry
3,9
~Pawel
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
z checia odziedzicze to auto ...sluzy w mojej rodzinie jako autko zastepcze na 2 miesiace..nanuska musiala czyms dojezdac do pracy:).. teraz dostanie bardzo fajne autko a to dostane ja:)
3,8
~Samuell:)
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
cztery nawet z malym plusem..naprawde dynamiczny silniczekchoc jestem przyzwyczajony do mocniejszych jednostek.. 1.8 ..2.0.. ale ten 1.1 w rowerku daje rade..wciaga wszystkie cieniasy toco uno a nawet wieksze auta.. nie psuje sie choc mam go krotki..to autko przejsciowe..czyli zastepcze:) (Silnik)
3,5
~Mateo
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
jak na małe, niedrogie auto, jest naprawdę warte uwagi ze względu na sporą niezawodność i wygodę użytkowania. jestem zadowolony. Zakup 100 razy lepszy niż np. maluch czy nawet większe stare polskie lub wschodnie auto. Polecam
4,5
~wooy11@tlen.pl
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
R111 L , 1994 r. (gażnik !!!) nigdy nie zawiodł....jak narazie to wymienilem rozrzad (100 000) i co 5 000 km dolewam olej do tlumika przepustnicy (tylko gażnik) ....60 KM i gażnik przy tej pojemnisci to chyba dobry wynik !!!! (Silnik)
3,5
~kieslo12@gazeta.pl
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
4. Oceniam oczywiscie w odpowiednim układzie odniesienia,nie porównuje z tym co można mieć za za 40 000 - Yaris, Clio, 206. Tylko z tym co można kupic za 10 000. Mogę tylko dodać ,że te samochody w wersji z małymi silnikami są tak samo elastyczne jak R111. Ale to jedyne miejsce na otwartą walkę :)- Yaris 1000, Clio 1.2 , 206 1.1 ( ten sam silnik ).
3,7
~m.kostrzon@rekopol.pl
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
przede wszyskim należy pamiętać o regularnym przeglądzie zawieszenia (poduchy, sworznie, tuleje), reszta tak, jak w przypadku każdego samochodu
3,8
~snake.milanowek@neostrada.pl
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
Czasem się złoszczę na Angoli z powodu cen (np,zimerik wału korbowego 100 zł - jaja no nie). Ale z autka jestem zadowolony, wiadomo jak się dba to się ma, jeszcze mnie nie zawiódł, teraz robiłem poważniejsze usterki zawieszenia - wymiana sworzni wachacza lewy i prawy, końcówka drązka kierowniczego, wymieniłem tez szczęki hamulca tylnie z uwagi na nierówne zużycie. Te w oryginale prod. Lockhead przechamowały 90000 i mogły jeszcze ale dla...
2,7
~Rozgoryczony przez ROVERA
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
Może mój egzemplarz był felerny ale nie nawidze już angielskich samochodów. Mój ROVER wiecej stał na warsztacie niż jeżdził. Straciłem ogromnie dużo kasy, nerwów i zdrowia przy tym samochodzie. Odradzam zakup ROVERA nawet najgorszemu wrogowi. Ceny cześci i serwisu powalają z nóg. Udało mi się sprzedać ten syf. kupiłem VOLVO i jestem teraz szczęśliwy.
4,2
~Adam
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
Silnik rewelacyjny. Kosmiczne przyspieszenie na każdym biegu. Pali na dotyk przy -30 st. (Silnik)
3,6
~coper, coperson@poczta.onet.pl
Rover 100 II
Hatchback 1.1 L 60KM 44kW
mam dobrego i w miare taniego fachowca od napełniania zawieszenia więc nie mam jak narazie z tym problemów,wymiana sworzni i końcówek drążka potrzebna po ok 90tyś km (Układ jezdny)
Rover 100 II