Szukaj

Lista ocen Renault Trafic II (74) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 82 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartek, Mysza
Renault Trafic II
Kabina 2.0 dCi 90KM 66kW
Zero, pełne zaufanie do naszego Trafi! I żeby nie było że coś dodam, jak się dba o auto, traktuje należycie to się odwdzięcza w trasie i jest bezpieczne. Naprawdę elementy zawieszenia (gumy, drążki) są tak tranie że raz na kilkadziesiąt tysięcy km można spokojnie komplet wymienić. Bez przesady. Paręset zł raz na 100 tysięcy km to naprawdę nie jest wielki wydatek! Nie ma takich aut które będą na jednych gumach pół miliona robiły, nie ma!
3,0
~adam
Renault Trafic II
Kabina 2.0 dCi 115KM 85kW
napisze tak gdyby serwis byl profesjonalny irobil to co do niego nalezy bylo by dobrze ale oni olewaja ipatrza tylko jak cie oskubac i wypchnac przyklad?przednia szyba ma przeciek i wyje przy predkosciach lub wietrze od nowego robili to juz z 5 razy teraz rozkladaja rece serwis pila brawo .linka od recznego urwala sie i podciagla reczny spalilo hamulce za naprawe musialem zaplacic bo wie pan przebieg 55000
3,0
~Krzysztof
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 90KM 66kW
Ogólnie słaby osprzęt silnika. Dużo jeżdże 3 lata i 180tyś. Padła pompa paliwa w zbiorniku, regulator wysokiego ćiśnienia, wyłącznik rozrusznika (bendiks). Nie wspominam o zawieszeniu którego swożnie wachacza, końcówki i drążki kierownicze zmieniałem już 3 razy. Wiecznie zapalające się kontrolki od komputera (kasowanie błędów min. 80zł). Padł również czójnik ABS.
1,0
~slawek306@wp.pl
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 90KM 66kW
Popsuło się wiele istotnych rzeczy tj.: -pompa wtryskowa(wymiana) -wtryski -elektrozawór -moduł ABS -kolumna kierow. -fotel kierowcy(złamał się podczas jazdy) -Alternator się przepalił -pękł wspornik pompy wtr. -2x wymienany cały rozrząd Zlokalizowanie i usunięcie usterki zajmuje serwisowi czasami dużo czasu np. moduł ABS-u wymieniono dopiero po 10 miesiącach!!!!!!!!!!!!
5,0
~K. Łódź
Renault Trafic II
Kabina 2.0 dCi 90KM 66kW
Z poważnych nic jak na razie poważnego nie strzeliło. No może łączniki (2 szt) w zawieszeniu przednim mogli by robić mocniejsze. U mnie wystarczają na: 50 -60 tysięcy km, uważam że mógłby być na 100 tysięcy, było by ok. Szczęście bo łącznik to 30zł /szt, wymiana to 15 minut. Tyle lat i żadnych w Trafiku poważniejszych niespodzianek, dobra furka!
4,0
~janus123
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 115KM 85kW
No coz skrzynia biegów jest za mało odporna jak na dostawczaka. U mnie zaczeła wydawac minimalne stuki przy 130tyś. I od razu dałem go do naprawy. Wymienili wszystkie łożyska i teraz mozna śmigac kolejne 130tys. A co do innych napraw to wymieniłem sworznie wachaczy, koszt ok. 60zl sztuka :)
3,0
~Adam
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 115KM 85kW
Przerabiamy równolegle kilka Traficów. Jeżeli nie wymienia się oleju co 15 tys. i nie chłodzi turbiny to silnik nie pociągnie więcej niż 250 t km. Z drugiej strony zadbane auto może zrobić nawet 380 t km i nadawać się jeszcze do sprzedaży.
5,0
~Stefan Marol
Renault Trafic II
Furgon 2.5 dCi 150KM 110kW
Nie przypominam sobie żeby coś nawaliło. Olej, paliwo i jazda. Co ma walnąć jak to przestarzały prosty mechanizm z paroma bajerami by w Euro 4 spalinami się mieściło? Przecież tam nic nie ma z nowoczesnych rzeczy.
2,0
~okey
Renault Trafic II
Furgon 2.0 dCi 90KM 66kW
Zapalenie się komory silnikowej, zerwanie linki od zmiany biegów 2x, wodziki, pompa paliwowa, czujniki od pozycji wału, gaśnięcie auta podczas jazdy (wizyta w serwisie z tą samą usterką 6x), nie odpalanie silnika gdy zimny
3,0
~darek hdi20@wp.pl
Renault Trafic II
Furgon 2.5 dCi 150KM 110kW
j/w service renault wstyd ,niechlujstwo partactwo cwaniactwo jak sam palcem nie pokarzesz to nie naprawione po naprawie średnio 3 poprawki .ludzie sprawdzajcie samochody po wyjechaniu z service ja pare razy wyjechałem bez paru częsci
Renault Trafic II