Szukaj

Lista ocen Renault Scenic I Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW 1999-2003 (19) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysztof
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
Pracuje równiutko i to na LPG. Jeżeli ktoś się skarży na trzęsawkę itp niech sprawdzi czujnik położenia wału korbowego lub inne elementy układu zapłonowego. Po tylu latach nie bierze oleju, spala ok 10-11 lpg po miescie a mam raczej ciężką nogę. Do wad silnika mogę zaliczyć tylko jego głośność na wysokich obrotach. Ogółnie to bardzo udana konstrukcja łożyskowane trzonki zaworów małe opory wewnętrzne, wałek rurowy, zmienne fazy...
4,0
~mąż i ojciec
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
A to tylko dlatego że w moim egzemplarzu są problemy z biegiem jałowym - nie gaśnie, ale obroty pierońsko nierówne (amplituda to jakieś 300 obrotów na minutę, więc jest to odczuwalne). Wymieniłem KZFR oraz zawór do niego, przeczyściłem przepustnicę, sprawdzałem na dwóch rożnych komputerach i... mam jeździć, bo nie wiadomo o co biega :( Ale od 1000 obrotów jest pięknie, niestety powyżej 4000 robi się strasznie głośny.
4,0
~PJ40
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
Na trasie nieobliczalny (w pozytywnym znaczeniu). Wchodzi na obroty bez najmniejszego trudu, ciągnie już od 2500 obrotów, pozwala wyprzedzać na V pod górkę. Dopiero przy załadowanym samochodzie, trzeba liczyć się z dłuższą drogą wyprzedzania. Niestety... na postoju silnik się dławił i nic z moich działań tego nie wyeliminowało. No i po tych trzech latach zaczął się robić jakby bardziej słyszalny w kabinie.
5,0
~Max
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
Silnik idealny do tego auta, dynamiczny a jednocześnie dosyć ekonomiczny i idealnie współpracuje z instalacją gazową. 140KM daje radę i pozwala na przyspieszenie do setki w 10 sek, a moment obrotowy niemal jak w dieslu (190 Nm)sprawia że już od 2 tys. obr przyjemnie wciska w fotel.
4,0
~PODMUCH
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
SILNIK 140KM JEST MOIM ZDANIEM BARDZO DOBRZE DOPASOWANY DO ROZMIARóW AUTA, KTóRE PRZECIEż NIE JEST MAłE. MOMENT OBROTOWY JEST NA BARDZO PRZYZWOITYM POZIOMIE, CO SPRAWIA, żE SAMOCHóD PRZYSPIESZA NA KAżDYM BIEGU W BARDZO DYNAMICZNY SPOSóB.
3,0
~ewa
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
Co do samej pracy silinka generalnie nie ma się czego czepnąć ale nie ma się czym zachwycać tym bardziej że ostatnio w moim silniku pojawił się \"chomik\" - czyli coś mi tam zaczęło chrumkać, aż się boję sprawdzać.
5,0
~radzio-lapy
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
silnik jest dziki, zmienna faza rozrządu robi swoje, nie jeden cwaniak jest zaskoczony
5,0
~fg145@wp.pl
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
Odpowiednia moc do masy pojazdu, bardzo ładnie wkręca się na obroty, brak problemów z wyprzedzaniem.
4,0
~slawekchelm14@op.pl
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
Na ten model wystarczająco, moc jest taka, że nie trzeba ciągle wajchować lewarkiem zmiany biegów
5,0
~darekpl2@wp.pl
Renault Scenic I
Minivan 2.0 i 16V 140KM 103kW
dopiero powyżej 150 km/h pojawia się delikatnie głośniejsza praca silnika.
Renault Scenic I Minivan