Całą ocenę zamieszczę tutaj
Silnik jest bardzo cichy to jego podstawowa zaleta.Ciężko odróżnić od silnika benzynowego .Najlepiej sprawdza się na długiej trasie,dobrze przyspiesza ( mimo 86 KW )Ma dosyć wąski zakres obrotów kiedy dostępny jest max moment obrotowy więc trzeba szybko zmieniać biegi szczególnie przy ruszaniu.Idąc dalej skrzynia biegów jest niezła ale np w poprzednim aucie biegi wchodziły troszkę lepiej i miały krótsze skoki-może to kwestia że auto jest nowe i musi się trochę poukładać ale ogólnie jest w porzadku.Układ jezdny to powód dla którego wybrałem to auto.Na naszych dziurawych drogach sprawdza się znakomicie,dziur praktycznie nie czuć jedynie te większe nieco słychać.Komfort nieporównywalny do innych aut tej.Ostatnio przetestowałem na niemieckich autobahnach i przy 170km/h prowadzi się pewnie mimo że było ciepło a opony zimowe mam .Kolejnym powodem mojego wyboru był piękny wygląd zewnętrzny .W aucie jest dużo miejsca,ma duży bagażnik z płaską podłogą.Wyciszenie jak pisałem jest najlepsze w tej klasie aut.Pali wg mnie nie dużo ropy bo 4,6 - 5,5 L w mieśćie .Jeśli chodzi o niezawodność 95 tyś km i NIC ! .Cena i jakość bardzo rosodnie ida w parze. Polecam wersię 86KW niema FABA tak jak 105 , 110 KW, pali mało a śilnik jest naprawdę elastyczny i daje rade ( nie jest to rakieta )
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 85KM 63kW
[l/100km]