Poza wymianą wtryskiwaczy brak zaskoczeń nieprzyjemnych reszta to eksploatacja. Ogólne polecam choć auto nie jest bez wad jak choćby wyciszenie powyżej 120-130 km/h. Bardzo dobrze spisuje się automatyczna skrzynia biegów zwłaszcza miasto i autostrada. Polecam dla małej rodziny z wózkiem bo u mnie spisał się idealnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Poza wymianą wtryskiwaczy klekocze idealnie jak na diesla przystało. Od wymiany oleju do wymiany oleju co 15K nie jak producent zaleca co 30K.
4,0
Skrzynia biegów
Automat dwusprzęgłowy w mieście i na trasie rewelacja bardzo dobry kick-down nie czuć zmiany biegów biegi zmieniają się pomiędzy 1800-2100 obrotów. Skrzynia z systemem adaptacyjnym czyli jeździmy ostro to zmienia biegi na wyższych obrotach. Jeździmy spokojnie to spokojnie zmienia biegi od 1800 obrotów. Pilnować oleju co 50K wymiana!
5,0
Układ jezdny
Tutaj bez zarzutów trzyma się dobrze drogi i jak na swoje gabaryty ma dobry skręt.
5,0
Karoseria
pomimo parkingowych otarć rdzy nigdzie nie widać po 12 latach użytkowania. Oby tak dalej.
Komfort
5,0
Widoczność
Tutaj jest średnio dobrze.
4,0
Ergonomia
Niczego nie brakuje i wszystko jest pod ręką. Najważniejsze są guziki nie ekrany beznadziejne dotykowe z responsywnością 2 sekundową.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag szybko jest ciepło w zimę bardzo zimno w lato.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca przedni fotel jest spoko. Pasażerowie tył nie wiem nie jeżdżę z tyłu ale mają trochę miejsca dla siebie. Bagażnik duży wysoki i przestronny po złożeniu siedzeń dużooo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Tutaj jest nie najlepiej zwłaszcza po przekroczeniu 120 130 km/h jednakże w codziennym użytkowaniu bez większego znaczenia wyciszenie. Słychać diesla i tyle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moja jazda w górskim terenie średnia bez oszczędzania 5,8 na średnio 10K. Jest ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto za cenę jaką kupiłem i dokonałem kilku napraw jest dość ekonomiczne. Boję się o przyszłość sprężarki dpf itd. ale czas pokaże.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ponad 240 tys. km największym kosztem przy 220 tys. były wtryski regularnie klocki i tarcze łożyska wiadomo części eksploatacyjne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na ponad 240 tys. km największym kosztem przy 220 tys. były wtryski regularnie klocki i tarcze łożyska wiadomo części eksploatacyjne.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 110KM 81kW
[l/100km]