Silnik
: pasek rozrządu pekł po 46 tyś i silnik do wymiany
3,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Niestety po osiągnięciu przebiegu 46 tyś km pasek rozrządu pękł i cały silnik wszedł w kolizję
Naprawa była już pogwarancyjna i jej koszt wyniósł 12 tyś zł !!!
W zimę poniżej -10 stopni ledwo pali
Silnik dymi i ma słabą kulturę pracy
4,0
Skrzynia biegów
ok
4,0
Układ jezdny
dużo lepiej niż w Megane II
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dobre spalanie
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety po osiągnięciu przebiegu 46 tyś km pasek rozrządu pękł i cały silnik wszedł w kolizję
Naprawa była już pogwarancyjna i jej koszt wyniósł 12 tyś zł !!!
W zimę poniżej -10 stopni ledwo pali
Silnik dymi i ma słabą kulturę pracy
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]