Karoseria
: bardzo delikatny lakier podanty na zadrapania
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik w porządku, wystarczająco elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
Sensownie zestopniowana , brak problemów przy zmianie biegów
4,0
Układ jezdny
Układ jest poprawny
Komfort
3,0
Widoczność
Koszmarne wycieraczki nie dość że pióro kosztuje w serwisie powyżej 120 zł to i tak zawsze zostaje smuga na wysokości oczu kierowcy.
Lusterka wsteczne mogły by być podgrzewane.
3,0
Ergonomia
Ogólnie ok jednak są 2 irytujące wady: sterowanie szybami - lekkie uchylenie okna to już wyższa szkoła jazdy,
sterowanie fabrycznym radiem wygodne tylko z pilota przy kierownicy
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bez klimatronika z ręcznym ustawianiem temperatury poprostu tragedia:
1) silnik długo sie rozgrzewa przy tem -20c nie łapie temperatury roboczej.
2) najmnieszy deszcz powoduje zaparowywanie auta - konieczne użycie klimatyzacji .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca szczególnie na tylnej kanapie
4,0
Wyciszenie
W miarę cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie przy spokojnej jeździe .
W cyklu mieszanym bez miasto spokojnie + jazda pozamiejska z prędkościami powyżej 160k/h 7,6l na 100km
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wycieraczki źle wyprofilowane pióra,
Notoryczny problem z radiem ( blokuje się przy odtwarzaniu mp3),
po 10 miesiącach przestała działać częśc kontrolek od ogrzewania,
zapalniczka działa lub nie jak ma ochotę
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 26000 km - do wymiany dwumasowe koło zamachowe (wymienia się je razem ze sprzęgłem)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]