Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Megane III Grandtour

Pollini, 9 lat temu
Silnik 2.0 16v 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 79 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Megane III Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Na początku nie byłem przekonany do skrzyni CVT, ale po 2 tygodniach stwierdzam że to najprzyjemniejsza skrzynia, brak szarpnięć przy zmianie biegów jak w DSG które i wyciskają może i więcej z silnika ale ile procent w normalnej jeździe wciskamy w palnik non stop, tu mamy przyspieszenie liniowe. I trzeba wyczuć jak wciskać gaz (i wcale nie do dechy) aby przyspieszać 9.5 sek (katalog podaje 10.8)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Dokładnie przewód antenowy
5,0
Całokształt
Świetna sylwetka
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik zaskakuje dobrą kulturą pracy, jest dość cichy do 3,7 obrotów, powyżej staje się uciążliwy.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelwcja, ale trzeba poświęcić trochę czasu na wyczucie jej, i jak operować gazem aby było elastycznie i ekonomicznie.
5,0
Układ jezdny
Niekturzy piszą że jest gumowy, ale dla mnie rewelka, szybko reaguje i jest precyzyjny,
Komfort
3,0
Widoczność
Mogło by być lepiej do tyłu i oczywiście przez tylne boczne szyby, przednie słupki zabierają trochę widok i trzeba wyuczyć nawyk spoglądania..
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, i dobrze przemyślane, francuzi tu lepiej myślą niż niemcy i lepiej o wiele niż koreańcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi, grzeje nie ma znaczenia, szybko reaguje na sterowanie, klima 2 strefowa, dodatkowo webasto.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być troszkę więcej miejsca z przodu (mam 190 cm wrostu) ale nie jest źle przejechanie trasy 500 km nie sprawiło problemów siedzenie w wersji GTline jest rewelacyjne
4,0
Wyciszenie
Po zakupie wyciszenia maski (z salonu wychodzi bez niej) poprawa ale nie ma rewelacji, mogło by być lepsze powyżej 4 tys obrotów silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Każdy gadał że będzię palił 10-11 litrów, stek bzdur. Chyba że go cały czas bedziesz dusił bez wystchnienia, skrzynia tak dobiera przełożenie że przy jednostajnej prędkości wstawia najniższe możliwe obroty silnika.
5,0
Stosunek jakość/cena
Co tu dużo pisać, porównać należy konkurencję co oferuję w podobnym przedziale cenowy... No właśnie nawet koreańcy zaczeli sobie liczyć za pierdoły, o niemcach nie wspomne i tych ich downsausingowych silnikach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przewód antenowy i złączki Fakra - to jakiś koszmar. Walczę cały czzs z tym g... tu się francuzy powinni uczyć od niemca i koreańca.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie (tfu tfu) brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16v 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Megane III Grandtour