Auto słabo wyciszone w środku, bardzo kiepskie radio, które często gubi stacje i słabo przełącza się na RDS. Kiepskie miękkie blachy. Widoczne różnice w kolorze poszczególnych blach. Dużo plastiku.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik elastyczny i dynamiczny. Jednak już przy przeglądzie na 4 lata (niecałe 30 tys przebiegu) stwierdzono w ASO wyciek oleju spod miski. A używany jak przykazano, bez szaleństw na zimnym, chłodzona turbinka przed wyłączeniem. Kompromitacja.
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok. Działa poprawnie.
4,0
Układ jezdny
Samochód jest lekki i w związku z tym trzyma się drogi umiarkowanie dobrze. Dostałem go z salonu z cińskimi oponami zimowymi, które są kiepskie. Latem ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok. Może trochę do tyłu ograniczona widoczność, ale da się wytrzymać.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę długo się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok jak na tę klasę.
2,0
Wyciszenie
W środku jest głośno, przy szybkości ponad 120 km/h trzeba mocno podkręcać radio.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie w cyklu mieszanym to ok. 8 l/100 km. Jazda na autostradzie z prędkością 140 km/h to zużycie już 10 l.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony w wyprzedaży rocznika na początku roku, więc cena sensowna, ale też bez szału w stosunku do konkurencji. Fajna oferta kredytu 50/50. Ale ujawnione usterki, zwłaszcza "łaciata" karoseria, psują opinię.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szybko zużyte wycieraczki.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyciek oleju z miski już po niespełna 30 tys km. Znaczne różnice w kolorystyce blach uznawane przez producenta za normalne zjawisko.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16v TCe 130KM 96kW
[l/100km]