Szukaj

Lista ocen Renault Megane I (884) - Silnik

Na liście zabraknie 746 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mark
Renault Megane I
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
Kupieł Megane sprowadzone z Niemiec 126 tys. przebiegu - oceniam jego stan na bdb. Na polskich drogach występuja problemy gł. z zawieszeniem - uwaga na tylną belkę - wymiana łązyska w środku nie polecana raczej wymiana belki - warsztat produkujacy belki plus wymiana w Szczecinie = koszt wymiany samego łozyska środkowego belki w Gdańsku (sprawdzałem w kilku warsztatach). Problemy z silnikiem - zbyt durze spalanie i spalini nie w normie...
4,0
~gasdaw@gmail.com
Renault Megane I
Sedan 1.4 i 16V 95KM 70kW
Silnik sprawuje się bardzo dobrze. Mimo pokaźnego przebiegu, jak na ten rok produkcji, nadal jest w znakomitym stanie. Pracuje cicho, równo, nie bierze ani troszkę oleju między wymianami. Trzeba uważać tylko na cewki zapłonowe. Te od SAGEMa są kiepskiej jakości i szybko padają. Mi padła jedna miesiąc po zakupie. Na szczęście koszt takiej cewki nie jest wielki (ok. 80 zł) i można bez problemu samemu wymienić. Silnik świetnie spisuje się z...
4,0
~lisek10@nsm.pl
Renault Megane I
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Renault Megane listopad 2000r polski salon. Auto kupiłem kilkuletnie od mojego kolegi samochód 100% bezwypadkowy i serwisowany to bardzo ważne ,jeżdżę nim ponad trzy lata .Świetne autko jestem bardzo zadowolony przebieg na dziś 125tyś. Silnik 1.4 16v bardzo dynamiczny . W aucie zamontowałem instalację gazową sekwencyjną super sprawa taniej jeździć się nie da ,nawet dieslem auto pali ok 8l gazu no i benzynę ale tylko na rozruch. Słabe punkty...
4,0
~Spierr
Renault Megane I
Hatchback 1.6 i 16V 107KM 79kW
Silnik bardzo dynamiczny jak na taką pojemność. W porównaniu do innych aut o tej samej pojemności jest to istna rakieta. Do 100 km/h w mniej niż 10 sekund to zadowalający wynik, a prędkości nawet około 190 nie są az tak gigantycznym wysiłkiem dla niego!! Wadą tego silnika są cewki które bardzo często sie psują i mała elastyczność silnika. Poniżej 2500 auto praktycznie sie nie rozpędza ale kiedy przekroczy 3500 naprawdę robi sie wesoło....
4,0
~renault megane classic 1.6 16v
Renault Megane I
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Silnik 1.6 16v zastosowany w Megane jest jedną z lepszych konstrukcji na rynku - szczególnie jeśli chodzi o elastycznośc i dość niskie spalanie; niestety humor moga popsuć cholerne cewki kochanej firmy Sagem, które padają chyba we wszystkich silnikach 1.4, 1.6 i 1.8 Renault, ale podobno i PSA ma z tym problem. Wiadomo, że elastyczność nie jest na poziomie nowych turbodiesli, ale w porównaniu do konkurencji jest naprawdę dobrze. Silnik przy tym...
5,0
~drylu
Renault Megane I
Hatchback 1.6 i 16V 107KM 79kW
Największa zaleta tego samochodu. W mieście spokojnie daje rade ale naprawdę pokazuje na co go stać w trasie. Powyżej 3200 obrotów na 4 i 5 biegu niejeden diesel wącha tylko spaliny. Wyprzedzanie tym samochodem to czysta poezja. Jeżdżąc tym autem omijam szerokim łukiem wszelkie autostrady, bo wyprzedzanie sprawia ogromną przyjemność. Ma trochę słaby dół - tak do 2,5 tyś to niewiele się dzieje ale powyżej rakieta. Spalanie bardzo w normie 8-9...
4,0
~r
Renault Megane I
Cabrio 1.6 i 16V 110KM 81kW
Typowa renówka. Miękka i bezwibracyjna. Przyspiesza od bardzo niskich obrotów. Trochę brakuje jej zadziorności i charakteru - z tego powodu warto kupić 2.0. Co do osiągów - auto jest bardzo lekkie i po wduszeniu pedału dostaje szału. Naprawdę bardzo szybkie i dynamiczne. Ze względu na wspomniany wyżej charakter silnika ja nie lubię go za bardzo kręcić, wolę jazdę spacerową, ale jak trzeba pokazuję właścicielom dużo mocniejszych samochodów...
1,0
~Łukasz
Renault Megane I
Sedan 1.4 i 16V 95KM 70kW
Zdecydowanie największa bolączka tego samochodu. Bardzo ociężały, rozhulanie samochodu zajmowało znacznie dłużej niż katalogowe 11.9 sekundy. Generalnie mocy brakowało w niemal każdej sytuacji, ruszając ze świateł, na autostradzie, wjeżdżając na delikatne nawet wzniesienia. Znakomitym podsumowaniem tej jednostki był fakt, iż przy zaledwie 91 tys km (mimo regularnego serwisu) uległ bardzo poważnemu uszkodzeniu, którego naprawa przekroczyła...
4,0
~Przemek
Renault Megane I
Kombi 1.9 dCi 102KM 75kW
Nie licząc układu wtryskowego CR to cała reszta jest starą sprawdzoną konstrukcją jeszcze z modeli 19. Sztywne koło zamachowe to baaardzo duży plus. Kto musiał kiedyś robić dwumasę ten wie. Ja miałem tą przyjemność w polówce 3 ce. Przy licznikowych 235 tysiącach nie bierze oleju, ładnie odpala mimo padniętej jednej świecy i jest całkiem żwawy paląc przy tym zauważalnie mniej jak wspomniana polówka. Jedynie przy ostrzejszym potraktowaniu stawia...
4,0
~limakcki@gmail.com
Renault Megane I
Hatchback 1.4 e 75KM 55kW
Z pewnością dużo cichszy i kulturalniej pracujący niż w Renault 19. Samochód zakupiłem w wersji \"pierdzącej\" ze strumienicą i ozdobną końcówką tłumika, od razu założyłem tłumiki i podczas jazdy od tego momentu już tylko słyszę szum. Oceniam na 4 ze względu na małą elastyczność, samochód jest za ciężki na silnik 1,4 8v 75KM i wolno startuje, tym bardziej, że jeżdżę na gazie, ale dla człowieka jeżdżącego spokojnie, ekonomicznie po mieście...
Renault Megane I