Lista napraw w ciagu 1,5 roku eksploatacji przekracza chyba wszystkie naprawy jakich musialem dokonac w uzywanych przeze mnie od dwudziestu paru lat samochodach.Mocny silnik nie rekompensuje zmarnowanego czasu i pieniedzy.Gdyby nie byl to samochod sluzbowy,dazylbym do zwrotu i odzyskania za niego pieniedzy.To pierwszy i ostatni Renault w moim zyciu
Wrażenia
3,0
Silnik
nierowna praca zimnego silnika
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Pieciokrotna naprawa ukladu wspomagania kierowniczego(brak wspomagania w wyniku wycieku plynu),po 62000 km koniecznosc wymiany wahacza+drazkow(ponad 2000PLN)-nadal stuka
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Wygoda siedzenia w fotelach O´K,ale juz naprawiano fotel kierowcy(pekl element zmiany polozenia okolic ledzwiowych),a ostatnio zaczal skrzypiec
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima samochod calkowicie zachodzil szronem, ustalo gdy wymienilem filtr p.pylkowy,oczywiscie gwarancja nie obejmuje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
zaden samochod dotychczas nie dostarczyl mi tylu klopotow, a ten jest najdrozszym.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dluga lista wielokrotnych napraw:wymontowanie deski i naprawa w Gdyni(niedzialajacy wskaznik paliwa),brzeczace glosniki,psujace sie wlaczniki otwierania okien, wymiana czytnika karty,wymiana kart, przeprogramowywanie kart, dwukrotnie urwana dzwignia otwie
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pieciokrotna naprawa ukladu wspomagania kierowniczego w samochodzie za ponad 110.000 PLN w okresie gwarancyjnym to SKANDAL.Renault Polska woli dokonywac drobnych napraw i udzielic dodatkowych gwarancji zamiast skutecznie wymienic caly uklad lub jego czesc