pozytywnie zaskoczony, dobry silnik z 2 sprzęgłową skrzynią i pięknym designem
Wrażenia
5,0
Silnik
dobre osiągi, pali ile potrzeba, czegóż chcieć więcej
5,0
Skrzynia biegów
2 sprzęgłowa skrzynia jak sprawdzona DSG w VW robi robotę w korkach i w przyśpieszaniu, a nie pali więcej niż manual
5,0
Układ jezdny
super! ale poza możliwością wyłączenia drgań przy nie trzymaniu pasa ruchu
5,0
Karoseria
cacko w stosunku do Captur 1 i innych porównywalnych modeli
Komfort
5,0
Widoczność
do tyłu średnio, ale reszta super
5,0
Ergonomia
zaskoczony pozytywnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
na razie ok , nic nie nawala, szybko odparowuje szybę w zimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nic więcej nie potrzeba, może wersja z kluczykiem dla tradycjonalistów by się przydała...
5,0
Wyciszenie
generalnie b dobre za wyjątkiem szumu z tyłu...ale i tak 2 razy lepiej niż w Hyundai i innych podobnych crossoverach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
standardowe ceny półka średnio niska wymian olejów filtrów klocków i innych materiałów eksploatacyjnych
5,0
Stosunek jakość/cena
nic lepszego z takim automatem nie znajdziemy na rynku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do poprawy antena radia słabo odbiera sygnał, prawdopodobnie nowa płetwa eliminuje ten problem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek, zbędny start stop, ale podobno ma być wycofany we wszystkich europejskich autach i dobrze...system to strata czasu i pieniędzy pseudo-ekologia
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 140KM 103kW
[l/100km]