140 TCe to strzał w dziesiątkę przy tej masie samochodu. Więcej nie potrzebuję.
5,0
Skrzynia biegów
Mój pierwszy samochód z automatem. Mam jedynie porównanie do DSG z Golfa 5. Redukcja bardzo płynna gdy pedał przyspieszenia jest wciśnięty do 40%.
4,0
Układ jezdny
Czasami mam wrażenie że Captur ma zbyt twarde zawieszenie na dziurach w asfalcie. Natomiast nie buja się na boki na ostrych łukach a poprzeczne progi zwalniające pokonuje bez problemu.
5,0
Karoseria
Drzwi zasłaniają progi. Nie ma tego w Aronie, Kamiqu itp.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu. Kamera cofania moim zdaniem jest obowiązkowa.
5,0
Ergonomia
Miękko i wygodnie. Wykończenie wnętrza super, wszystko jest miękkie. Nie ma piano-black i nic się nie palcuje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu. 5 gwiazdek za manualne, normalne pokrętła do klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 dorosłych osób mieści się na wcisk także jedynie 4 dorosłe mogą podróżować komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Super. W drzwiach jest podwójna uszczelka. Nie słuchać piszczenia opon na posadzce w garażu podziemnym.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za wcześnie żeby się wypowiedzieć. Mało salonów ASO w mojej miejscowości,
5,0
Stosunek jakość/cena
Przesuwana kanapa to jest dealbreaker dla mnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak i oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak i oby tak dalej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 140KM 103kW
[l/100km]