Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover

Rafal I, 1 miesiąc temu
Silnik 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Captur II Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Spalanie 6.5l/100km, silnik fajnie pracuje jak na 3 cylindry.
5,0
Całokształt
Fajnie się prezentuje, całkiem wygodne nawet jako rodzinne auto. Dobre do miasta jak też na wycieczki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do 10000km bardzo wkurzający, przy ponad 3000 obrotów odcina, nie wiadomo czy chce jechać, czy nie. Jak ktoś chce szybko jeździć, to droga przez mękę. Później bajka, turbo wstaje już od 1500 obrotów, fajnie się wkręca na obroty. Ogólnie w normalnej jezdzie po mieście i okolicach sprawuję się tak samo dobrze jak 2.0 tdci 140km. Testowałem również 1.3 140km i do 80km/h w ruchu mieszanym nie zauważyłem większej różnicy. Do jazdy drogami szybkiego ruchu wybrałbym 1.3 lub hybrydę, jednak w jeździe mieszanej sprawuję się bardzo dobrze. Poza miastem bardzo oszczędny, 6.5l/100km lpg realnie przeliczone przy tankowanie. Szybko przełącza się na lpg, także pierwsza minuta jazdy najlepiej spokojnie a potem rura do przodu;)
5,0
Skrzynia biegów
Ok, biegi wchodzą precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Fajnie się prowadzi, zwinny, mały promień skrętu.
5,0
Karoseria
Ładnie się prezentuje, bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Podobają mi się pokrętła klimatyzacji oraz przyciski jak klawisze fortepianu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czarny dach mocno się nagrzewa, być może to jest przyczyną średniego chłodzenia przy 35 stopniach w korkach w mieście.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 186 cm wzrostu i czuję się bardzo komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Auto jest ciche wewnątrz, na początku trudno było mi się przyzwyczaić, bo ledwo słychać silnik a auto przyspiesza. Niepotrzebnie go dusiłem do wysokich obrotów;) Ogólnie do 120km/h jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lpg robi robotę, ogólnie auto niedrogie w utrzymaniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Prawie idealnie, trochę irytują sporadyczne trzaski z tylnych chamolcow bębnowych przy kręceniu kierownicą, wciśniętym chamulcu i krzywej nawierzchni. Po lifcie 2024 z tyłu są chamulce tarczowe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto głównie stoi, po roku przy 10000k trudno jest spodziewać się usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe LPG 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Captur II

Liczba wpisów: 6

Renault Captur II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Captur II Crossover