Captur II wersja Intens auto z Polskiego salonu od nowości z 2020r. Od początku problem z trzeszczeniem środkowej konsoli, okna kierowcy i pasażera "drgają" podczas jazdy i słuchania muzyki. Poprawiono uszczelki po 2 latch i kilku reklamacjach z wielką laską , ale i tak dalej to doskwiera. Coś stuka w lewym zawieszeniu przód i serwis od 3 lat nie potrafi tego usunąć a raczej nie chce co jest normą w tej marce . Najgorsze są hałasy cięgna turbosprężarki w zakresie od 1000 do 2000 obr. W Dacia Stepway 2021 poprawili programowo i cisza...tutaj nadal silnik jak kosiarka pracuje a przebieg 41000 zaledwie. Szarpie na 1 i ponoć to już sprzęgło :( Ogólnie OK, zbiera się jak na miasto w trybie sport w trybie eco to muł bagienny. komfort na poziomie, spalanie 6 - 7 l .. przy dynamicznej. Prowadzenie typowe dla tej marki przechyla się w każdym zakręcie do tego stopnia że trzeba zwalniać . Lakier tragiczny wyjątkowo kiepski i nie odporny na rysy i odpryski . Najgorsza jest jednak utrata wartości naprawdę boli gdy teraz sprzedaję a tu nie dość że klienta brak to ceny rynkowe tragicznie niskie .
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe 100KM 74kW
[l/100km]